Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: T42T168OJ-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.10.2023 - 28.01.2024

Ajoitus

29.01.2024 - 25.02.2024

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus (op)

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus, tietojenkäsittely

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

1 - 50

Tutkinto-ohjelma

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Yrjö Koskenniemi

Vastuuhenkilö

Yrjö Koskenniemi

Opiskelijaryhmät

  • RA54T22S
    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus (verkko-opinnot), syksy 2022
  • R54T22S
    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus (päiväopinnot), syksy 2022
  • TA42T22S
    Tradenomikoulutus, tietojenkäsittely (monimuototo-opinnot), Tornio, syksy 2022

Tavoitteet

Tunnet asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet sekä tiedät millaiset elementit ja tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen. Osaat kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilan, suunnitella asiakaskokemuksen kehittämistoimenpiteitä ja toteuttaa niitä..

Sisältö

Tällä opintojaksolla opit analysoimaan ja kehittämään asiakaskokemusta. Perehdyt asiakaskokemuksen keskeisiin käsitteisiin, elementteihin ja tekijöihin. Tutustut asiakaskokemuksen kartoittamisen ja kehittämisen mentelemiin ja työvälineisiin sekä sovellat niitä käytännönssä.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Kuvailet asiakaskokemuksen nykytilan ja määrittelet kehitystyöhön yleisesti sopivia toimenpiteitä ja työvälineitä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Selität ja havainnollistat asiakaskokemuksen nykytilan. Asetat kehitystyölle tavoitteita ja valitset niiden saavuttamista tukevat menetelmät ja toimenpiteet.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Suunnittelet asiakaskokemuksen kehittämisen kokonaisuuden. Perustelet asiakakokemuksen nykytilan kartoittamis- ja kehitystyöhön käytettävät menetelmät, toimenpiteet ja työvälineet.