Customer Experience Development (5 cr)
Code: T42T168OJ-3002
General information
- Enrollment
- 02.10.2023 - 28.01.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 29.01.2024 - 25.02.2024
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Information Technology
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 1 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Information Technology
- Teachers
- Yrjö Koskenniemi
- Teacher in charge
- Yrjö Koskenniemi
- Groups
-
R54T22SBachelor of Engineering, Information Technology (full time day studies), autumn 2022
-
RA54T22SBachelor of Engineering, Information Technology (online studies), autumn 2022
-
TA42T22SBachelor of Business Administration, Information Processing, Tornio, Autumn 2022
- Course
- T42T168OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
Tunnet asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet sekä tiedät millaiset elementit ja tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen. Osaat kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilan, suunnitella asiakaskokemuksen kehittämistoimenpiteitä ja toteuttaa niitä..
Accomplishment methods
Voit suorittaa tämän opintojakson toteutuksen mukaisesti tai esittää vastuuopettajalle oman suoritussuunnitelmasi. Oma suunnitelma pitää esittää vastuuopettajalle ennen toteutuksen alkua. Suunnitelman tulee olla realistinen ja johtaa vahvistettavissa olevaan opintojakson tavoitteiden mukaisen osaamiseen kasvuun. Toteutuksen vastuuopettaja(t) voivat hyväksyä tai hylätä suunnitelmasi.
Content
Tällä opintojaksolla opit analysoimaan ja kehittämään asiakaskokemusta. Perehdyt asiakaskokemuksen keskeisiin käsitteisiin, elementteihin ja tekijöihin. Tutustut asiakaskokemuksen kartoittamisen ja kehittämisen mentelemiin ja työvälineisiin sekä sovellat niitä käytännönssä.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Kuvailet asiakaskokemuksen nykytilan ja määrittelet kehitystyöhön yleisesti sopivia toimenpiteitä ja työvälineitä.
Assessment criteria, good (3)
Selität ja havainnollistat asiakaskokemuksen nykytilan. Asetat kehitystyölle tavoitteita ja valitset niiden saavuttamista tukevat menetelmät ja toimenpiteet.
Assessment criteria, excellent (5)
Suunnittelet asiakaskokemuksen kehittämisen kokonaisuuden. Perustelet asiakakokemuksen nykytilan kartoittamis- ja kehitystyöhön käytettävät menetelmät, toimenpiteet ja työvälineet.