Skip to main content

Customer Experience Development (5 cr)

Code: T42T168OJ-3002

General information


Enrollment
02.10.2023 - 28.01.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
29.01.2024 - 25.02.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Bachelor of Business Administration, Business Information Technology
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 50
Degree programmes
Degree Programme in Business Information Technology
Teachers
Yrjö Koskenniemi
Teacher in charge
Yrjö Koskenniemi
Groups
R54T22S
Bachelor of Engineering, Information Technology (full time day studies), autumn 2022
RA54T22S
Bachelor of Engineering, Information Technology (online studies), autumn 2022
TA42T22S
Bachelor of Business Administration, Information Processing, Tornio, Autumn 2022
Course
T42T168OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tunnet asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet sekä tiedät millaiset elementit ja tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen. Osaat kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilan, suunnitella asiakaskokemuksen kehittämistoimenpiteitä ja toteuttaa niitä..

Accomplishment methods

Voit suorittaa tämän opintojakson toteutuksen mukaisesti tai esittää vastuuopettajalle oman suoritussuunnitelmasi. Oma suunnitelma pitää esittää vastuuopettajalle ennen toteutuksen alkua. Suunnitelman tulee olla realistinen ja johtaa vahvistettavissa olevaan opintojakson tavoitteiden mukaisen osaamiseen kasvuun. Toteutuksen vastuuopettaja(t) voivat hyväksyä tai hylätä suunnitelmasi.

Content

Tällä opintojaksolla opit analysoimaan ja kehittämään asiakaskokemusta. Perehdyt asiakaskokemuksen keskeisiin käsitteisiin, elementteihin ja tekijöihin. Tutustut asiakaskokemuksen kartoittamisen ja kehittämisen mentelemiin ja työvälineisiin sekä sovellat niitä käytännönssä.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Kuvailet asiakaskokemuksen nykytilan ja määrittelet kehitystyöhön yleisesti sopivia toimenpiteitä ja työvälineitä.

Assessment criteria, good (3)

Selität ja havainnollistat asiakaskokemuksen nykytilan. Asetat kehitystyölle tavoitteita ja valitset niiden saavuttamista tukevat menetelmät ja toimenpiteet.

Assessment criteria, excellent (5)

Suunnittelet asiakaskokemuksen kehittämisen kokonaisuuden. Perustelet asiakakokemuksen nykytilan kartoittamis- ja kehitystyöhön käytettävät menetelmät, toimenpiteet ja työvälineet.

Go back to top of page