Asiakaskokemuksen kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: T42T168OJ-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.10.2023 - 28.01.2024
Ajoitus
29.01.2024 - 25.02.2024
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus (op)
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus, tietojenkäsittely
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
1 - 50
Tutkinto-ohjelma
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Yrjö Koskenniemi
Vastuuhenkilö
Yrjö Koskenniemi
Opiskelijaryhmät
-
RA54T22STieto- ja viestintätekniikan koulutus (verkko-opinnot), syksy 2022
-
R54T22STieto- ja viestintätekniikan koulutus (päiväopinnot), syksy 2022
-
TA42T22STradenomikoulutus, tietojenkäsittely (monimuototo-opinnot), Tornio, syksy 2022
Tavoitteet
Tunnet asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet sekä tiedät millaiset elementit ja tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen. Osaat kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilan, suunnitella asiakaskokemuksen kehittämistoimenpiteitä ja toteuttaa niitä..
Sisältö
Tällä opintojaksolla opit analysoimaan ja kehittämään asiakaskokemusta. Perehdyt asiakaskokemuksen keskeisiin käsitteisiin, elementteihin ja tekijöihin. Tutustut asiakaskokemuksen kartoittamisen ja kehittämisen mentelemiin ja työvälineisiin sekä sovellat niitä käytännönssä.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Kuvailet asiakaskokemuksen nykytilan ja määrittelet kehitystyöhön yleisesti sopivia toimenpiteitä ja työvälineitä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Selität ja havainnollistat asiakaskokemuksen nykytilan. Asetat kehitystyölle tavoitteita ja valitset niiden saavuttamista tukevat menetelmät ja toimenpiteet.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Suunnittelet asiakaskokemuksen kehittämisen kokonaisuuden. Perustelet asiakakokemuksen nykytilan kartoittamis- ja kehitystyöhön käytettävät menetelmät, toimenpiteet ja työvälineet.