Asiakaskokemusten johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: YAMK097-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 31.12.2022
Ajoitus
20.01.2023 - 20.05.2023
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus (op)
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Ylempi AMK-koulutus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 25
Opettaja
- Nelly Korteniemi
Opiskelijaryhmät
-
R31YJ22KDigiajan palveluliiketoiminnan johtaminen ja kehittäminen
Tavoitteet
Opiskelija:
- opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen asiakassuhteen kehittämisessä ja arvon luomisessa
- tuntee asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavat tekijät ja osaa hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä tarvittavia työkaluja
- osaa johtaa asiakaskokemuksen kehittämistä yrityksessä
- osaa hyödyntää uusia teknologioita asiakaskokemuksen kehittämisessä.
Sisältö
Opintojakson sisältö
- Monimuotoinen asiakaskokemus ja sen kehittäminen
- Asiakasarvon johtaminen
- Asiakaskokemuksen johtaminen
- Asiakaskokemusstrategia
- Asiakassuhteen hallinta
- Asiakasdatan ja uusien teknologioiden hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä
Opetusmenetelmät
Kajaanin AMKin toteutus.
Kamkin oppimisympäristö eli moodle.
Opettaja: Mervi Väisänen
kirjautumisavain: asjo2023
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Toteuttaja Kajaanin AMK. Opintojakson arviointikriteerit ilmoitetaan opintojen alkaessa.