Skip to main content

Building Customer Relationships (10 cr)

Code: T31L66OJ-3002

General information


Enrollment
05.10.2020 - 22.03.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
29.03.2021 - 07.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Virtual portion
10 cr
Mode of delivery
Distance learning
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Mika Saloheimo
Anna-Maija Tapojärvi
Teacher in charge
Mika Saloheimo
Course
T31L66OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Kevätlukukausi 2021. Lapin AMK:n Tornion kampuksella, todennäköisimmin toteutetaan etäopetuksena.

Materials

Osa oppimateriaalista on englanninkielistä. Lisäksi opintojakson opettajat tuottavat oppimateriaalia ja opiskelijat tuottavat yhteisesti oppimateriaalia. Oppimateriaalit tarkentuvat opintojakson alkaessa.
KIRJALLISUUS
Williams, D. (2014). Connected CRM: Implementing a big-data-driven, customer-centric business strategy. Hoboken, New Jersey: Wiley.
Krug, S. (2014). Don't make me think, revisited: A common sense approach to web usability (Third edition.). [San Francisco, CA]: New Riders.
Levy, J. (2015). UX strategy: How to devise innovative digital products that people want (First edition.). Sebastopol, CA: O'Reilly.
Kirjallisuutta ilmoitetaan lisää myöhemmin ennen opintojakson alkua.
MUU MATERIAALI
Hubspot Academy -materiaalit
Hotjar Guides -materiaalit

Teaching methods

Lähiopetus verkossa: Adobe Connect, MS Teams ja muut verkkotyökalut. Lähiopetus alkaa viikolla 3.
Sovellusten käyttöharjoitukset oppimateriaalin ja ohjauksen avulla.
Arvioitavien, osaamistavoitteisiin perustuvien oppimisprojektien ja -tehtävien suorittaminen yksilönä tai ryhmässä.
Oppimisprojektien ja -tehtävien ohjaus säännöllisesti.
Oppimistehtävien tulosten esittely.

Employer connections

Opintojaksolla hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan työelämälähtöisiä toimeksiantoja ja oppimisprojektien aiheita. Näitä toimeksiantoja voidaan saada AMK:n projekteista, alueen yrityksiltä ja AMK:n alumneilta. Lisäksi hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan vierailevia asiantuntijoita.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä

Arvioinnin kohde: Asiakassuhteen rakentaminen
Osaat suunnitella myyntiä asiakassuhteen eri vaiheissa. Osaat kohdata asiakkaan suhteen alkuvaiheessa ja rakentaa suhdetta eteenpäin.

Arvioinnin kohde: Asiakastiedon hyödyntäminen
Osaat hyödyntää asiakastietoa ja analysoida sitä liiketoiminnan kannalta järkevällä tavalla

Arvioinnin kohde: Suoramarkkinoinnin ja automaation hyödyntäminen
Osaat laatia erilaisille asiakasryhmille suunnattuja, asiakastietoa ja automaatiota hyödyntäviä sähköisen suoramarkkinoinnin kampanjoita. Osaat mitata kampanjoiden tuloksellisuutta. Osaat huomioida sähköisen suoramarkkinoinnin pelisäännöt toiminnassa.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä
Arvioinnin kohde: Asiakassuhteen rakentaminen
Osaat suunnitella myyntiä ennakoivasti asiakassuhteen eri vaiheet huomioiden. Osaat kohdata asiakkaita suhteen eri vaiheissa tuloksellisesti.

Arvioinnin kohde: Asiakastiedon hyödyntäminen
Osaat hyödyntää ja analysoida asiakastietoa järkevällä, innovatiivisella ja ennakoivalla tavalla.

Arvioinnin kohde: Suoramarkkinoinnin ja automaation hyödyntäminen
Osaat laatia erilaisille asiakasryhmille suunnattuja, asiakastietoa ja automaatiota hyödyntäviä sähköisen suoramarkkinoinnin kampanjoita luovalla tavalla. Osaat mitata tuloksellisuutta ja kehittää kampanjoita sen perusteella. Osaat huomioida sähköisen suoramarkkinoinnin pelisäännöt toiminnassa.

Qualifications

NULL

Go back to top of page