Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-10118-CO00FQ00-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
04.11.2024 - 06.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
21.01.2025 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu, E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 15 - 200
- Opintojakso
- C-10118-CO00FQ00
Arviointiasteikko
1-5
Sisällön jaksotus
1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen 2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi 3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen
Tavoitteet
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa. Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden. Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Sisältö
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia? Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon? Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan? Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin? Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Oppimateriaalit
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian • Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019 • Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Opetusmenetelmät
Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille. Itsenäistä opiskelua, ei ryhmätöitä.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Kaikki 3 tenttiä ovat auki koko opintojakson toteuttamisen ajan eli opiskelija pystyy itsenäisesti tekemään tentit haluamassaan aikataulussa opintojakson toteutusajan puitteissa. Opiskelija voi myös tehdä tentit haluamassaan järjestyksessä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä