Skip to main content

Selling and content marketing of wellbeing services (5 cr)

Code: C-10118-CO00FQ00-3001

General information


Enrollment
04.11.2024 - 06.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
21.01.2025 - 31.07.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Institution
South-Eastern Finland University of Applied Sciences Xamk, E-kampus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 200

Evaluation scale

1-5

Content scheduling

1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen 2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi 3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen

Objective

Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa. Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden. Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.

Content

Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia? Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon? Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan? Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin? Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?

Materials

• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian • Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019 • Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit

Teaching methods

This course is for CampusOnline-students, not for Xamk degree students.

Exam schedules

Kaikki 3 tenttiä ovat auki koko opintojakson toteuttamisen ajan eli opiskelija pystyy itsenäisesti tekemään tentit haluamassaan aikataulussa opintojakson toteutusajan puitteissa. Opiskelija voi myös tehdä tentit haluamassaan järjestyksessä.

Student workload

133h itsenäistä verkkotyöskentelyä

Go back to top of page