Selling and content marketing of wellbeing services (5 cr)
Code: C-10118-CO00FQ00-3001
General information
- Enrollment
-
04.11.2024 - 06.01.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
21.01.2025 - 31.07.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Institution
- South-Eastern Finland University of Applied Sciences Xamk, E-kampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 200
- Course
- C-10118-CO00FQ00
Evaluation scale
1-5
Content scheduling
1. Hyvinvointipalvelujen johtaminen 2. Hyvinvointipalvelujen myynti ja markkinointi 3. Sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen
Objective
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa. Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden. Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Content
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia? Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon? Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan? Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin? Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Materials
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian • Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019 • Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Teaching methods
This course is for CampusOnline-students, not for Xamk degree students.
Exam schedules
Kaikki 3 tenttiä ovat auki koko opintojakson toteuttamisen ajan eli opiskelija pystyy itsenäisesti tekemään tentit haluamassaan aikataulussa opintojakson toteutusajan puitteissa. Opiskelija voi myös tehdä tentit haluamassaan järjestyksessä.
Student workload
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä