Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-10065-LD00FS68-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
05.05.2025 - 10.08.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
25.08.2025 - 12.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Korkeakoulu
Metropolia Ammattikorkeakoulu, Leiritie 1
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 2
Opintojakso
C-10065-LD00FS68

Arviointiasteikko

0-5

Sisällön jaksotus

-

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä. Opiskelija ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista sekä osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta. Opiskelija tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja sekä osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja

Sisältö

- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta - arvojen merkitys kuluttajakäyttäytymisessä - palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät - asiakaskokemus - palveluiden merkitys yhteiskunnallisen hyvinvoinnin rakentamisessa.

Aika ja paikka

Lukujärjestyksen mukaan.

Oppimateriaalit

Consumer behaviour : an European perspective / Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg. tai vastaava Muu kurssimateriaali

Opetusmenetelmät

Aktivoiva luento Ryhmätyöt Itsenäiset tehtävät Työpajat

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

-

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

-

Kansainvälisyys

-

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Kurssitehtävät itsenäisesti

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Lähiopetus 32 h Oppimistehtävät 61 h Itsenäinen opiskelu 42 h

Esitietovaatimukset

Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Siirry alkuun