Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (4 op)

Toteutuksen tunnus: C-02467-LT00DE11-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.03.2024 - 31.05.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
06.05.2024 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
4 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Korkeakoulu
Hämeen ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 50
Opintojakso
C-02467-LT00DE11

Arviointiasteikko

1-5

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa verkostoitua ja toimia aloitteellisesti vaihtuvissa työtilanteissa sekä toimia eettisesti ja tehokkaasti sekä omien että työyhteisön tavoitteiden ja pelisääntöjen mukaisesti. Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Hän osaa viestiä organisaation perusperiaatteiden mukaisesti ja hyödyntää toiminnassaan sekä digitaalista että suullista viestintää. Sisältyy moduuliin: Liiketoiminta käytännössä tai Liiketoiminta käytännössä hevosalalla.

Aika ja paikka

6..5.-31.7.2024

Oppimateriaalit

Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien aineisto.(tarkemmin opintojakson Moodle-työtilassa).

Opetusmenetelmät

Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta (luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa) ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).

Kansainvälisyys

Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.

Siirry alkuun