Digital Marketing (4 cr)
Code: C-02467-LT00DE11-3011
General information
- Enrollment
-
11.03.2024 - 31.05.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
06.05.2024 - 31.07.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 4 cr
- Local portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Institution
- Häme University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 50
- Course
- C-02467-LT00DE11
Evaluation scale
1-5
Objective
Students can network and take initiative in changing work situations as well as act ethically and efficiently, in accordance with your own and your work community’s goals and rules. Students can use the tools of digital marketing and plan a digital marketing campaign. They can communicate in accordance with their organisation's basic principles and make use of spoken and written communication in their activities. Included in module: Business Practices or Equine Business Practices
Location and time
6..5.-31.7.2024
Materials
Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien aineisto.(tarkemmin opintojakson Moodle-työtilassa).
Teaching methods
Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta (luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa) ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)
Exam schedules
Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).
International connections
Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.