Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen hallinta (5op)

Toteutuksen tunnus: T42T113OJ-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.03.2020 - 02.11.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
09.11.2020 - 27.11.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
Minerva, Kauppakatu 58, Tornio
Opetuskielet
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Nelly Korteniemi
Vastuuopettaja
Nelly Korteniemi
Opintojakso
T42T113OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Ymmärrät asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.

Sisältö

Tällä opintojaksolla opit asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.

Aika ja paikka

Opintojakso toteutetaan 9.11. - 27.11. Verkkosessiot pidetään Adobe Connect ympäristössä Tiistaisin ja Torstaisin 17.00 - 20.45.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä 1

Kuvailet asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä suppeasti. Esittelet lähinnä lopputuloksia.

Tyydyttävä 2

Kuvailet ja osittain selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität osittain niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä 3

Selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Hyvä 4

Selität kattavasti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja osittain perustelet niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä 5

Selität kattavasti ja yksityiskohtaisesti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja perustelet kattavasti niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hylätty 0

Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1

Siirry alkuun