Skip to main content

Asiakaskokemuksen hallinta (5cr)

Code: T42T113OJ-3001

General information


Enrollment
16.03.2020 - 02.11.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
09.11.2020 - 27.11.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Minerva, Kauppakatu 58, Tornio
Teaching languages
Degree programmes
Degree Programme in Business Information Technology
Teachers
Nelly Korteniemi
Teacher in charge
Nelly Korteniemi
Course
T42T113OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Ymmärrät asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.

Content

Tällä opintojaksolla opit asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.

Location and time

Opintojakso toteutetaan 9.11. - 27.11. Verkkosessiot pidetään Adobe Connect ympäristössä Tiistaisin ja Torstaisin 17.00 - 20.45.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tyydyttävä 1

Kuvailet asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä suppeasti. Esittelet lähinnä lopputuloksia.

Tyydyttävä 2

Kuvailet ja osittain selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität osittain niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Assessment criteria, good (3)

Hyvä 3

Selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Hyvä 4

Selität kattavasti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja osittain perustelet niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä 5

Selität kattavasti ja yksityiskohtaisesti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja perustelet kattavasti niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Assessment criteria, approved/failed

Hylätty 0

Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1

Go back to top of page