Skip to main content

Customer Experience ManagementLaajuus (5 cr)

Course unit code: T42T113OJ

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Ymmärrät asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.

Content

Tällä opintojaksolla opit asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tyydyttävä 1

Kuvailet asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä suppeasti. Esittelet lähinnä lopputuloksia.

Tyydyttävä 2

Kuvailet ja osittain selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität osittain niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Assessment criteria, good (3)

Hyvä 3

Selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Hyvä 4

Selität kattavasti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja osittain perustelet niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä 5

Selität kattavasti ja yksityiskohtaisesti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja perustelet kattavasti niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Assessment criteria, approved/failed

Hylätty 0

Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1

Go back to top of page