Customer Experience ManagementLaajuus (5 cr)
Course unit code: T42T113OJ
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Ymmärrät asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.
Content
Tällä opintojaksolla opit asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tyydyttävä 1
Kuvailet asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä suppeasti. Esittelet lähinnä lopputuloksia.
Tyydyttävä 2
Kuvailet ja osittain selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität osittain niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Assessment criteria, good (3)
Hyvä 3
Selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Hyvä 4
Selität kattavasti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja osittain perustelet niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä 5
Selität kattavasti ja yksityiskohtaisesti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja perustelet kattavasti niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Assessment criteria, approved/failed
Hylätty 0
Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1