Siirry suoraan sisältöön

International Marketing (5 op)

Toteutuksen tunnus: R301DL67OJ-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.10.2021 - 05.01.2022

Ajoitus

17.01.2022 - 06.03.2022

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus (op)

3 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus, liiketalous R

Toimipiste

Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

0 - 50

Tutkinto-ohjelma

  • International Business

Opettaja

  • Tuija Kuisma
  • Anne Tolvanen

Vastuuhenkilö

Anne Tolvanen

Opiskelijaryhmät

  • R31D20S
    International Business (day time learning), Rovaniemi, autumn 2020

Tavoitteet

The student understands basic principles of global marketing and knows the global marketing environment and he/she is able to operate in it.
The student is able to deliver marketing strategies for international target groups. He/she understands the meaning of cultures and international networks from a marketing perspective and he/she is able to actively participate in international marketing projects.
The student understands responsible global consumer perspective and he/she understands how it impacts the future of marketing.

Competences: Internationality and Multiculturalism Competence, Marketing and Sales Competence

Sisältö

- Understanding and analysing of global markets

- Planning of international marketing

- Networking skills and leadership in networks

- Cross-cultural knowledge in international marketing

- Global consumer

Arviointiasteikko

H-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Level 1
The basic principles of global marketing:
The student understands the basic principles of international marketing and is able to apply them in simple contexts. He/she understands opportunities and challenges of international markets.

Level 2
The basic principles of global marketing:
The student understands the basic principles of international marketing and is able to apply them in different contexts. He/she understands opportunities and challenges of international markets.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Level 3
The basic principles of global marketing
The student is able to utilise different marketing methods in international marketing.
He/she is able to analyse opportunities and challenges of international markets.

Level 4
The basic principles of global marketing
The student is able to evaluate and utilise different marketing methods in international marketing.
He/she is able to utilise opportunities and challenges of international markets.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Level 5
The basic principles of global marketing
The student is able to critically evaluate and utilise different marketing methods in international marketing.
He/she is able to evaluate and utilise opportunities and challenges of international markets

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Plagiointi ja lähteiden käyttö:
Opintojakson tehtävissä voidaan käyttää plagioinnintarkistusjärjestelmää esim. Ouriginalia.
Tehtävässä on noudatettava Lapin AMK:n mallipohjia ja kirjoitusohjeita. Lähdeviitteet on merkittävä tekstiin ohjeistuksen mukaan.
Lataa opinnäytetyön mallipohja ja lähdeviittausohjeet täältä: https://www.lapinamk.fi/fi/Opiskelijalle/Oppaat-ja-ohjeet/Opinnaytetyo
Ohjeiden vastainen toiminta voi johtaa suorituksen hylkäämiseen sekä mahdollisiin muihin tutkintosäännön mukaisiin seuraamuksiin.