Siirry suoraan sisältöön

Työntekijäkokemuksen kehittäminen (5op)

Toteutuksen tunnus: R300BN134-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
06.10.2025 - 11.01.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
12.01.2026 - 28.02.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Opetuskielet
Paikat
15 - 50
Koulutus
Liiketalouden koulutus, Rovaniemi
Opettajat
Riikka Poikela
Vastuuopettaja
Riikka Poikela
Opintojakso
R300BN134

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija tietää työntekijäkokemuksen osa-alueet, tunnistaa siihen liittyvät kriittiset pisteet ja osaa mitata sekä arvioida sitä.
Opiskelija osaa kehittää työntekijäkokemusta.
Opiskelija tietää moninaistuvan, monipaikkaistuvan työn osana työntekijäkokemuksen kehittämistä.
Opiskelija tietää strategian, yrityskulttuurin ja johtamiskäytäntöjen merkityksen työntekijäkokemuksen mahdollistajana.
Opiskelija tietää työtekijäkokemuksen vaikutuksen työnantajamielikuvaan.

Kompetenssit: johtaminen

Sisältö

Työntekijäkokemus ja sen osa-alueet sekä kriittiset pisteet

Työntekijäkokemuksen kehittäminen

Moninaistuva ja monipaikkaistuva työ

Työntekijäkokemuksen vaikutus työnantajamielikuvaan

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Taso 1
Työntekijäkokemukseen liittyvä osaaminen:
Opiskelija tuntee työntekijäkokemuksen osa-alueet, tunnistaa siihen liittyvät kriittiset pisteet ja osaa mitata sekä arvioida sitä ohjeiden avulla.
Opiskelija osaa kehittää työntekijäkokemusta annettujen ohjeiden avulla.
Opiskelija tietää moninaistuvan, monipaikkaistuvan työn osana työntekijäkokemuksen kehittämistä.
Opiskelija tietää strategian, yrityskulttuurin ja johtamiskäytäntöjen merkityksen työntekijäkokemuksen mahdollistajana.
Opiskelija tietää työtekijäkokemuksen vaikutuksen työnantajamielikuvaan.

Taso 2
Työntekijäkokemukseen liittyvä osaaminen:
piskelija tietää ja osaa kuvata työntekijäkokemuksen osa-alueet, siihen liittyvät kriittiset pisteet ja osaa mitata sekä arvioida sitä.
Opiskelija osaa kehittää työntekijäkokemusta annetussa tilanteessa.
Opiskelija tietää ja osaa kuvata moninaistuvan, monipaikkaistuvan työn osana työntekijäkokemuksen kehittämistä.
Opiskelija tietää ja osaa kuvata strategian, yrityskulttuurin ja johtamiskäytäntöjen merkityksen työntekijäkokemuksen mahdollistajana.
Opiskelija tietää ja osaa kuvata työtekijäkokemuksen vaikutuksen työnantajamielikuvaan.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Taso 3
Työntekijäkokemukseen liittyvä osaaminen:
Opiskelija ymmärtää työntekijäkokemuksen osa-alueet, siihen liittyvät kriittiset pisteet ja osaa mitata sekä analysoida sitä.
Opiskelija osaa kehittää työntekijäkokemusta.
Opiskelija ymmärtää moninaistuvan, monipaikkaistuvan työn osana työntekijäkokemuksen kehittämistä.
Opiskelija ymmärtää strategian, yrityskulttuurin ja johtamiskäytäntöjen merkityksen työntekijäkokemuksen mahdollistajana.
Opiskelija ymmärtää työtekijäkokemuksen vaikutuksen työnantajamielikuvaan.

Taso 4
Työntekijäkokemukseen liittyvä osaaminen:
piskelija hallitsee työntekijäkokemuksen osa-alueet, siihen liittyvät kriittiset pisteet ja osaa mitata sekä analysoida sitä.
Opiskelija osaa laaja-alaisesti kehittää työntekijäkokemusta.
Opiskelija hallitsee moninaistuvan, monipaikkaistuvan työn osana työntekijäkokemuksen kehittämistä.
Opiskelija hallitsee strategian, yrityskulttuurin ja johtamiskäytäntöjen merkityksen työntekijäkokemuksen mahdollistajana.
Opiskelija hallitsee työtekijäkokemuksen vaikutuksen työnantajamielikuvaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Taso 5
Työntekijäkokemukseen liittyvä osaaminen:
Opiskelija hallitsee laajalaisesti työntekijäkokemuksen osa-alueet, siihen liittyvät kriittiset pisteet ja osaa mitata sekä kriittisesti analysoida sitä.
Opiskelija osaa laaja-alaisesti ja analyyttisesti kehittää työntekijäkokemusta.
Opiskelija hallitsee laaja-alaisesti moninaistuvan, monipaikkaistuvan työn osana työntekijäkokemuksen kehittämistä.
Opiskelija hallitsee laaja-alaisesti strategian, yrityskulttuurin ja johtamiskäytäntöjen merkityksen työntekijäkokemuksen mahdollistajana.
Opiskelija osaa ennakoiden huomioida työtekijäkokemuksen vaikutusta työnantajamielikuvaan.

Siirry alkuun