Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: T42T168OJ-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.10.2024 - 02.03.2025

Ajoitus

03.03.2025 - 06.04.2025

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus, tietojenkäsittely

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 60

Tutkinto-ohjelma

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Annukka Pitkänen

Vastuuhenkilö

Annukka Pitkänen

Opiskelijaryhmät

  • TA42T23S
    Tradenomikoulutus, tietojenkäsittely (verkko-opinnot), Tornio, syksy 2023
  • R54T23S
    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus (päiväopinnot), syksy 2023
  • RA54T23S
    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus (verkko-opinnot), syksy 2023

Tavoitteet

Tunnet asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet sekä tiedät millaiset elementit ja tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen. Osaat kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilan, suunnitella asiakaskokemuksen kehittämistoimenpiteitä ja toteuttaa niitä..

Sisältö

Tällä opintojaksolla opit analysoimaan ja kehittämään asiakaskokemusta. Perehdyt asiakaskokemuksen keskeisiin käsitteisiin, elementteihin ja tekijöihin. Tutustut asiakaskokemuksen kartoittamisen ja kehittämisen mentelemiin ja työvälineisiin sekä sovellat niitä käytännönssä.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Kuvailet asiakaskokemuksen nykytilan ja määrittelet kehitystyöhön yleisesti sopivia toimenpiteitä ja työvälineitä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Selität ja havainnollistat asiakaskokemuksen nykytilan. Asetat kehitystyölle tavoitteita ja valitset niiden saavuttamista tukevat menetelmät ja toimenpiteet.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Suunnittelet asiakaskokemuksen kehittämisen kokonaisuuden. Perustelet asiakakokemuksen nykytilan kartoittamis- ja kehitystyöhön käytettävät menetelmät, toimenpiteet ja työvälineet.