Skip to main content

Customer Experience Development (5 cr)

Code: T42T168OJ-3003

General information


Enrollment
01.10.2024 - 02.03.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.03.2025 - 06.04.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Business Administration, Business Information Technology
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Business Information Technology
Teachers
Annukka Pitkänen
Teacher in charge
Annukka Pitkänen
Groups
R54T23S
Bachelor of Engineering, Information Technology (full time day studies), autumn 2023
RA54T23S
Bachelor of Engineering, Information Technology (online studies), autumn 2023
TA42T23S
Bachelor of Business Administration, Business Information Technology (online studies), Tornio, syksy 2023
Course
T42T168OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tunnet asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet sekä tiedät millaiset elementit ja tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen. Osaat kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilan, suunnitella asiakaskokemuksen kehittämistoimenpiteitä ja toteuttaa niitä..

Accomplishment methods

Voit suorittaa tämän opintojakson toteutuksen mukaisesti tai esittää vastuuopettajalle oman suoritussuunnitelmasi. Oma suunnitelma pitää esittää vastuuopettajalle ennen toteutuksen alkua. Suunnitelman tulee olla realistinen ja johtaa vahvistettavissa olevaan opintojakson tavoitteiden mukaisen osaamiseen kasvuun. Toteutuksen vastuuopettaja(t) voivat hyväksyä tai hylätä suunnitelmasi.

Content

Tällä opintojaksolla opit analysoimaan ja kehittämään asiakaskokemusta. Perehdyt asiakaskokemuksen keskeisiin käsitteisiin, elementteihin ja tekijöihin. Tutustut asiakaskokemuksen kartoittamisen ja kehittämisen mentelemiin ja työvälineisiin sekä sovellat niitä käytännönssä.

Location and time

Verkko-opinnot Zoomissa lukujärjestyksen mukaisesti sisältäen opetusta, ohjausta sekä pienryhmien tehtäviä. Ensimmäisellä tunnilla (11.3.2025) ryhmävalinnat opintojaksolla ryhmätyönä tehtävää projektia varten.

Materials

Oppimateriaali päivitetään Moodle-oppimisympäristöön.


Teaching methods

Opintojaksolla kontaktitunnit muodostuvat luennoista ja ohjauksesta. Oppimistehtävät toteutetaan ryhmätyönä ja itsenäisenä työnä.

Employer connections

Ryhmätyönä tehtävän projektin voi toteuttaa yhteistyössä työelämän kanssa.

Exam schedules

Oppimistehtävien ja tentin ajankohdat Moodlessa.

Completion alternatives

Opiskelija voi suorittaa opintojakson itsenäisesti esittämällä opettajille suunnitelman toteutustavasta. Suunnitelman tulee vastata opintojakson tavoitteita. Toteutuksen vastuuopettaja voi hyväksyä tai hylätä suunnitelman.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Kuvailet asiakaskokemuksen nykytilan ja määrittelet kehitystyöhön yleisesti sopivia toimenpiteitä ja työvälineitä.

Assessment criteria, good (3)

Selität ja havainnollistat asiakaskokemuksen nykytilan. Asetat kehitystyölle tavoitteita ja valitset niiden saavuttamista tukevat menetelmät ja toimenpiteet.

Assessment criteria, excellent (5)

Suunnittelet asiakaskokemuksen kehittämisen kokonaisuuden. Perustelet asiakakokemuksen nykytilan kartoittamis- ja kehitystyöhön käytettävät menetelmät, toimenpiteet ja työvälineet.

Go back to top of page