Customer Experience Development (5 cr)
Code: T42T168OJ-3003
General information
- Enrollment
-
01.10.2024 - 02.03.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
03.03.2025 - 06.04.2025
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Information Technology
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Information Technology
- Teachers
- Annukka Pitkänen
- Teacher in charge
- Annukka Pitkänen
- Groups
-
R54T23SBachelor of Engineering, Information Technology (full time day studies), autumn 2023
-
RA54T23SBachelor of Engineering, Information Technology (online studies), autumn 2023
-
TA42T23SBachelor of Business Administration, Business Information Technology (online studies), Tornio, syksy 2023
- Course
- T42T168OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
Tunnet asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet sekä tiedät millaiset elementit ja tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen. Osaat kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilan, suunnitella asiakaskokemuksen kehittämistoimenpiteitä ja toteuttaa niitä..
Accomplishment methods
Voit suorittaa tämän opintojakson toteutuksen mukaisesti tai esittää vastuuopettajalle oman suoritussuunnitelmasi. Oma suunnitelma pitää esittää vastuuopettajalle ennen toteutuksen alkua. Suunnitelman tulee olla realistinen ja johtaa vahvistettavissa olevaan opintojakson tavoitteiden mukaisen osaamiseen kasvuun. Toteutuksen vastuuopettaja(t) voivat hyväksyä tai hylätä suunnitelmasi.
Content
Tällä opintojaksolla opit analysoimaan ja kehittämään asiakaskokemusta. Perehdyt asiakaskokemuksen keskeisiin käsitteisiin, elementteihin ja tekijöihin. Tutustut asiakaskokemuksen kartoittamisen ja kehittämisen mentelemiin ja työvälineisiin sekä sovellat niitä käytännönssä.
Location and time
Verkko-opinnot Zoomissa lukujärjestyksen mukaisesti sisältäen opetusta, ohjausta sekä pienryhmien tehtäviä. Ensimmäisellä tunnilla (11.3.2025) ryhmävalinnat opintojaksolla ryhmätyönä tehtävää projektia varten.
Materials
Oppimateriaali päivitetään Moodle-oppimisympäristöön.
Teaching methods
Opintojaksolla kontaktitunnit muodostuvat luennoista ja ohjauksesta. Oppimistehtävät toteutetaan ryhmätyönä ja itsenäisenä työnä.
Employer connections
Ryhmätyönä tehtävän projektin voi toteuttaa yhteistyössä työelämän kanssa.
Exam schedules
Oppimistehtävien ja tentin ajankohdat Moodlessa.
Completion alternatives
Opiskelija voi suorittaa opintojakson itsenäisesti esittämällä opettajille suunnitelman toteutustavasta. Suunnitelman tulee vastata opintojakson tavoitteita. Toteutuksen vastuuopettaja voi hyväksyä tai hylätä suunnitelman.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Kuvailet asiakaskokemuksen nykytilan ja määrittelet kehitystyöhön yleisesti sopivia toimenpiteitä ja työvälineitä.
Assessment criteria, good (3)
Selität ja havainnollistat asiakaskokemuksen nykytilan. Asetat kehitystyölle tavoitteita ja valitset niiden saavuttamista tukevat menetelmät ja toimenpiteet.
Assessment criteria, excellent (5)
Suunnittelet asiakaskokemuksen kehittämisen kokonaisuuden. Perustelet asiakakokemuksen nykytilan kartoittamis- ja kehitystyöhön käytettävät menetelmät, toimenpiteet ja työvälineet.