Siirry suoraan sisältöön

Maaseudun kehittämiskäytännöt (5 op)

Toteutuksen tunnus: R601ML37OJ-19006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

11.03.2024 - 01.09.2024

Ajoitus

02.09.2024 - 13.12.2024

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus (op)

1 op

T&K-osuus

5 op

Toteutustapa

80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus

Yksikkö

Agrologikoulutus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 30

Tutkinto-ohjelma

  • Maaseutuelinkeinojen koulutus

Opettaja

  • Veikko Maijala

Vastuuhenkilö

Veikko Maijala

Opiskelijaryhmät

  • R61M21S
    Agrologikoulutus, Rovaniemi, syksy 2021

Tavoitteet

Hallitsee projektityön prosessit ja osaa toimia kehittämishankkeissa. Ensisijaiset:
Täydentävät: Osaa arvioida kehittämisprosessien toimintaa. Osaa johtaa kehittämisprosessia.

Sisältö

Tieto puuttuu

Aika ja paikka

Opiskelija voi aloittaa opinnon silloin kun se hänen tarkoitusperiin parhaiten sopii, sovittuaan ensin opinnon aloittamisesta vastuuopettajan kanssa. Opintopaikkana toimii yritys/organisaatio.

Opiskelija laatii oppimispäiväkirjan.
Opintojaksoon ei sisälly luentoja.

Opetusmenetelmät

Opiskelija hakee itse ja on yhteydessä organisaatioon/yritykseen, jossa suorittaa opintojakson käytännön osion.
Opiskelija laatii etukäteen suunnitelman, josta ilmenee muun muassa asetetut henkilökohtaiset osaamistavoitteet. Yrityksen/organisaation kanssa käydään läpi toimenpiteet, joilla osaamistavoitteisiin päästään.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Osaa määritellä omia oppimistavoitteita ja tehdä työsuunnitelman yhdessä hankkeen edustajan ja ohjaavan opettajan kanssa. Työskentelee hankkeessa suunnitelman mukaisesti esittäen siitä todistuksen. Tekee työssä oppimastaan raportin, jossa arvioi omaa oppimistaan ja kehittymistään asettamiensa oppimistavoitteiden pohjalta. Esittää harjoittelun raportin seminaarissa käyttäen esitysteknologiaa. Arviointiasteikko: Hyväksytty - hylätty.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Hyväksytty/Hylätty

Osaa määritellä omia oppimistavoitteitaan ja tehdä työsuunnitelman yhdessä hankkeen edustajan ja ohjaavan opettajan kanssa. Työskentelee hankkeessa suunnitelman mukaisesti esittäen siitä todistuksen. Tekee työssä oppimastaan raportin, jossa arvioi omaa oppimistaan ja kehittymistään asettamiensa oppimistavoitteiden pohjalta.