Maaseudun kehittämiskäytännöt (5 op)
Toteutuksen tunnus: R601ML37OJ-19006
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
11.03.2024 - 01.09.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 13.12.2024
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus (op)
1 op
T&K-osuus
5 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus
Yksikkö
Agrologikoulutus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 30
Tutkinto-ohjelma
- Maaseutuelinkeinojen koulutus
Opettaja
- Veikko Maijala
Vastuuhenkilö
Veikko Maijala
Opiskelijaryhmät
-
R61M21SAgrologikoulutus, Rovaniemi, syksy 2021
Tavoitteet
Hallitsee projektityön prosessit ja osaa toimia kehittämishankkeissa. Ensisijaiset:
Täydentävät: Osaa arvioida kehittämisprosessien toimintaa. Osaa johtaa kehittämisprosessia.
Sisältö
Tieto puuttuu
Aika ja paikka
Opiskelija voi aloittaa opinnon silloin kun se hänen tarkoitusperiin parhaiten sopii, sovittuaan ensin opinnon aloittamisesta vastuuopettajan kanssa. Opintopaikkana toimii yritys/organisaatio.
Opiskelija laatii oppimispäiväkirjan.
Opintojaksoon ei sisälly luentoja.
Opetusmenetelmät
Opiskelija hakee itse ja on yhteydessä organisaatioon/yritykseen, jossa suorittaa opintojakson käytännön osion.
Opiskelija laatii etukäteen suunnitelman, josta ilmenee muun muassa asetetut henkilökohtaiset osaamistavoitteet. Yrityksen/organisaation kanssa käydään läpi toimenpiteet, joilla osaamistavoitteisiin päästään.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Osaa määritellä omia oppimistavoitteita ja tehdä työsuunnitelman yhdessä hankkeen edustajan ja ohjaavan opettajan kanssa. Työskentelee hankkeessa suunnitelman mukaisesti esittäen siitä todistuksen. Tekee työssä oppimastaan raportin, jossa arvioi omaa oppimistaan ja kehittymistään asettamiensa oppimistavoitteiden pohjalta. Esittää harjoittelun raportin seminaarissa käyttäen esitysteknologiaa. Arviointiasteikko: Hyväksytty - hylätty.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Hyväksytty/Hylätty
Osaa määritellä omia oppimistavoitteitaan ja tehdä työsuunnitelman yhdessä hankkeen edustajan ja ohjaavan opettajan kanssa. Työskentelee hankkeessa suunnitelman mukaisesti esittäen siitä todistuksen. Tekee työssä oppimastaan raportin, jossa arvioi omaa oppimistaan ja kehittymistään asettamiensa oppimistavoitteiden pohjalta.