Markkinointi sosiaalisessa mediassa (5 op)
Toteutuksen tunnus: T31L110OJ-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
18.03.2024 - 31.07.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
04.11.2024 - 12.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus, liiketalous T
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 1 - 40
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus, Tornio
- Opettajat
- Kati Koivunen
- Vastuuopettaja
- Kati Koivunen
- Ryhmät
-
TA31L23KTradenomikoulutus, liiketalous (monimuoto-opinnot), Tornio, kevät 2023
- Opintojakso
- T31L110OJ
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa laatia sosiaalisen median strategian ja siihen perustuvan sosiaalisen median suunnitelman. Opiskelija tunnistaa eri sosiaalisen median kanavien erityispiirteitä. Opiskelija osaa suunnitella ja tuottaa ammattimaista sisältöä sosiaaliseen mediaan. Opiskelija tunnistaa eri tapoja hankkia näkyvyyttä sosiaalisen median kanavissa.
Suoritustavat
Monimuoto-opetus
Sisältö
* sosiaalisen median strategia
* somesuunnitelma
* somekanavat
* sisältöä someen
Aika ja paikka
Zoom. Lähiopetus rajoitetusti.
Oppimateriaalit
Suomenkielinen aiheeseen liittyvä materiaali päivittyy Moodleen. Englanninkielistä materiaalia hyödynnetään kohtuullisissa määrin.
Opetusmenetelmät
Online-opetus, rajoitetusti mahdollisuus lähiopetukseen, yksilö- ja ryhmätyötä, suullista, kirjallista, visuualista ja auditiivista materiaalia hyödyntäen. Opintojaksolla voidaan käyttää myös englanninkielistä materiaalia kohtuullisissa määrin.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Päivittyvät Moodleen.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Päivittyvät Moodleen.
Kansainvälisyys
Päivittyvät Moodleen.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Päivittyvät Moodleen.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op on noin 135 h opiskelijan työtä.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tunnet sosiaalisen median strategisen suunnittelun prosessit karkealla tasolla. Osaat tehdä jonkin verran sosiaalisen median toimintasuunnitelmaa sekä tuottaa somesisältöä. Osaat hankkia jonkin verran näkyvyyttä sosiaalisen median kanavissa. Tunnistat eri somekanavien erityispiirteitä. Osoitat jossain määrin omaksuneensa käsiteltävät asiat. Kannat vastuuta projektin tehtävistä osana opiskelijatiimiä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Osaat laatia sosiaalisen median strategian. Osaat tehdä kattavan ja toteuttamiskelpoisen sosiaalisen median toimintasuunnitelman sekä tuottaa erilaista somesisältöä. Osaat hankkia näkyvyyttä sosiaalisen median kanavissa. Osaat eritellä hyvin eri somekanavien erityispiirteitä. Kannat vastuun omista tehtävistään projektissa, otat vastuuta projektin onnistumisesta kokonaisuutena sekä jakaa osaamistaan tiimissä. Osoitat omaksuneesi käsiteltävät asiat hyvin ja osaat jossain määrin myös soveltaa oppimaansa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Osaat laatia erottuvan sosiaalisen median strategian. Osaat tehdä erinomaisen ja luovan sosiaalisen median toimintasuunnitelman sekä tuottaa mielenkiintoista ja monipuolista somesisältöä. Osaat hankkia monipuolisesti näkyvyyttä sosiaalisen median kanavissa. Osaat eritellä erinomaisesti somekanavien erityispiirteitä. Osoitat omaksuneesi käsiteltävät asiat erittäin hyvin ja osaat soveltaa oppimaansa erinomaisesti. Kannat vastuun omista tehtävistään projektissa kiitettävästi, otat oma-aloitteisesti vastuuta projektin onnistumisesta kokonaisuutena sekä jaat osaamistaan tiimissä.
Lisätiedot
Opintojaksolla voidaan toteuttaa oppimistehtäviä, jotka liittyvät oppilaitoksessa meneillään oleviin hankkeisiin tai projekteihin.
Yritysyhteistyö on toivottavaa ja suotavaa, joten verkostoituminen on osa liiketalouden opintojen avulla kehittymistä.
Vähäiset muutokset opintojakson sisältöön ovat mahdollisia.