Social Media Marketing (5 cr)
Code: T31L110OJ-3003
General information
- Enrollment
-
18.03.2024 - 31.07.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
04.11.2024 - 12.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Bachelor of Business Administration, Business Economics T
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 1 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Kati Koivunen
- Teacher in charge
- Kati Koivunen
- Groups
-
TA31L23KBachelor of Business Administration, Business Economics, Tornio, Spring 2023
- Course
- T31L110OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa laatia sosiaalisen median strategian ja siihen perustuvan sosiaalisen median suunnitelman. Opiskelija tunnistaa eri sosiaalisen median kanavien erityispiirteitä. Opiskelija osaa suunnitella ja tuottaa ammattimaista sisältöä sosiaaliseen mediaan. Opiskelija tunnistaa eri tapoja hankkia näkyvyyttä sosiaalisen median kanavissa.
Accomplishment methods
Monimuoto-opetus
Content
* sosiaalisen median strategia
* somesuunnitelma
* somekanavat
* sisältöä someen
Location and time
Zoom. Lähiopetus rajoitetusti.
Materials
Suomenkielinen aiheeseen liittyvä materiaali päivittyy Moodleen. Englanninkielistä materiaalia hyödynnetään kohtuullisissa määrin.
Teaching methods
Online-opetus, rajoitetusti mahdollisuus lähiopetukseen, yksilö- ja ryhmätyötä, suullista, kirjallista, visuualista ja auditiivista materiaalia hyödyntäen. Opintojaksolla voidaan käyttää myös englanninkielistä materiaalia kohtuullisissa määrin.
Employer connections
Päivittyvät Moodleen.
Exam schedules
Päivittyvät Moodleen.
International connections
Päivittyvät Moodleen.
Completion alternatives
Päivittyvät Moodleen.
Student workload
5 op on noin 135 h opiskelijan työtä.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tunnet sosiaalisen median strategisen suunnittelun prosessit karkealla tasolla. Osaat tehdä jonkin verran sosiaalisen median toimintasuunnitelmaa sekä tuottaa somesisältöä. Osaat hankkia jonkin verran näkyvyyttä sosiaalisen median kanavissa. Tunnistat eri somekanavien erityispiirteitä. Osoitat jossain määrin omaksuneensa käsiteltävät asiat. Kannat vastuuta projektin tehtävistä osana opiskelijatiimiä.
Assessment criteria, good (3)
Osaat laatia sosiaalisen median strategian. Osaat tehdä kattavan ja toteuttamiskelpoisen sosiaalisen median toimintasuunnitelman sekä tuottaa erilaista somesisältöä. Osaat hankkia näkyvyyttä sosiaalisen median kanavissa. Osaat eritellä hyvin eri somekanavien erityispiirteitä. Kannat vastuun omista tehtävistään projektissa, otat vastuuta projektin onnistumisesta kokonaisuutena sekä jakaa osaamistaan tiimissä. Osoitat omaksuneesi käsiteltävät asiat hyvin ja osaat jossain määrin myös soveltaa oppimaansa.
Assessment criteria, excellent (5)
Osaat laatia erottuvan sosiaalisen median strategian. Osaat tehdä erinomaisen ja luovan sosiaalisen median toimintasuunnitelman sekä tuottaa mielenkiintoista ja monipuolista somesisältöä. Osaat hankkia monipuolisesti näkyvyyttä sosiaalisen median kanavissa. Osaat eritellä erinomaisesti somekanavien erityispiirteitä. Osoitat omaksuneesi käsiteltävät asiat erittäin hyvin ja osaat soveltaa oppimaansa erinomaisesti. Kannat vastuun omista tehtävistään projektissa kiitettävästi, otat oma-aloitteisesti vastuuta projektin onnistumisesta kokonaisuutena sekä jaat osaamistaan tiimissä.
Further information
Opintojaksolla voidaan toteuttaa oppimistehtäviä, jotka liittyvät oppilaitoksessa meneillään oleviin hankkeisiin tai projekteihin.
Yritysyhteistyö on toivottavaa ja suotavaa, joten verkostoituminen on osa liiketalouden opintojen avulla kehittymistä.
Vähäiset muutokset opintojakson sisältöön ovat mahdollisia.