Skip to main content

Familiarization with Land Surveying and Community Communication (5 cr)

Code: R501ML435-3002

General information


Enrollment
14.03.2022 - 16.09.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.09.2022 - 16.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Engineering, Surveying Technology
Campus
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Land Surveying
Teachers
Janne Matilainen
Virpi Peitso
Teacher in charge
Leena Ruokanen
Groups
RA51M22S
Bachelor of Engineering, Surveying Technology (blended studies), Rovaniemi, autumn 2022
Course
R501ML435

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Materials

Kauppinen A., Nummi J. & Savola T. 2010. Tekniikan viestintä.
Moodleen täydennettävä aineisto.

Teaching methods

Seminaarityöskentely lähijaksoilla. Ohjaustunnit etänä. Itsenäistä pienryhmätyöskentelyä.
Työkaluina Moodle ja Zoom.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa laatia kirjallisia ja suullisia tuotoksia eri maanmittausalan toimijoiden näkökulmista. Tieto on hyvin tiivistetty, rakenne on selkeä sekä kieli ja tyyli hyvä. Opiskelija toimii aloitteellisena ryhmän jäsenenä ja vastuullisena keskustelun vetäjänä. Opiskelija osaa edistää omalla toiminnallaan keskustelun tavoitteiden saavuttamista ja myönteistä ilmapiiriä.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa laatia kirjallisia ja suullisia tuotoksia kattavasti ja monipuolisesti eri maanmittausalan toimijoiden näkökulmista. Tieto on erinomaisesti jäsennelty ja tiivistetty ja kieli ja tyyli on hallittua. Opiskelija esiintyy vakuuttavasti, innostavasti ja vuorovaikutteisesti. Opiskelija perustelee näkemyksensä monipuolisesti. Opiskelija osoittaa, jakaa ja rakentaa asiantuntijuuttaan. Opiskelija osaa ohjata, johtaa ja vaikuttaa kielellä.

Qualifications

NULL

Go back to top of page