Familiarization with Land Surveying and Community Communication (5 cr)
Code: R501ML435-3002
General information
- Enrollment
- 14.03.2022 - 16.09.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.09.2022 - 16.12.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Bachelor of Engineering, Surveying Technology
- Campus
- Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Land Surveying
- Teachers
- Janne Matilainen
- Virpi Peitso
- Teacher in charge
- Leena Ruokanen
- Groups
-
RA51M22SBachelor of Engineering, Surveying Technology (blended studies), Rovaniemi, autumn 2022
- Course
- R501ML435
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Materials
Kauppinen A., Nummi J. & Savola T. 2010. Tekniikan viestintä.
Moodleen täydennettävä aineisto.
Teaching methods
Seminaarityöskentely lähijaksoilla. Ohjaustunnit etänä. Itsenäistä pienryhmätyöskentelyä.
Työkaluina Moodle ja Zoom.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija osaa laatia kirjallisia ja suullisia tuotoksia eri maanmittausalan toimijoiden näkökulmista. Tieto on hyvin tiivistetty, rakenne on selkeä sekä kieli ja tyyli hyvä. Opiskelija toimii aloitteellisena ryhmän jäsenenä ja vastuullisena keskustelun vetäjänä. Opiskelija osaa edistää omalla toiminnallaan keskustelun tavoitteiden saavuttamista ja myönteistä ilmapiiriä.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa laatia kirjallisia ja suullisia tuotoksia kattavasti ja monipuolisesti eri maanmittausalan toimijoiden näkökulmista. Tieto on erinomaisesti jäsennelty ja tiivistetty ja kieli ja tyyli on hallittua. Opiskelija esiintyy vakuuttavasti, innostavasti ja vuorovaikutteisesti. Opiskelija perustelee näkemyksensä monipuolisesti. Opiskelija osoittaa, jakaa ja rakentaa asiantuntijuuttaan. Opiskelija osaa ohjata, johtaa ja vaikuttaa kielellä.
Qualifications
NULL