Tehokkuus palvelutuotannossa (5 op)
Toteutuksen tunnus: YAMK024-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
03.11.2021 - 30.11.2021
Ajoitus
11.01.2022 - 08.02.2022
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus (op)
5 op
T&K-osuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Ylempi AMK-koulutus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
1 - 25
Opettaja
- Aulikki Laitinen-Tolonen
Vastuuhenkilö
Aulikki Laitinen-Tolonen
Opiskelijaryhmät
-
R81Y21SInnovatiivinen matkailualan johtaminen, syksy 2021
Tavoitteet
Opiskelija osaa kehittää palvelutuotannon tietoon perustuvaa toimintaa strategisen suunnittelun ja kehittyneen teknologian avulla. Hän osaa kehittää kysyntä- ja tavoitelähtöisen palvelutuotannon suorituskyvyn mittaamisen prosesseja. Opiskelija osaa siirtää tiedon operatiiviseen toimintaan ja kehittää sitä ottamalla huomioon tulevaisuuden asiakkaiden tarpeet.
Sisältö
Palvelutuotannon tietoon perustuva johtaminen
Palvelujen suorituskyvyn mittaaminen
Kehittynyt teknologia palvelutuotannossa
Kysyntä ja tarvelähtöinen palvelutuotannon suunnittelu
Aika ja paikka
Kontaktiopetus verkossa 11.1.2022 klo 9.00 - 12.00 ja 8.2.2022 klo 12.30 - 16.00.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija
- osaa hankkia ja analysoida tietoa asiakkaista ja kehittyneestä teknologiasta
palvelutuotannon kehittämisen tueksi
- osaa käyttää erilaisia olemassa olevia mittareita kysyntä- ja tavoitelähtöisen
palvelutuotannon suorituskyvyn mittaamiseen ja esittää niihin kehitysehdotuksia
- osaa soveltaa saamaansa tietoa operatiiviseen toimintaan ja sen kehittämiseen
Arviointikriteerit, hyvä (3)
- osaa hankkia, analysoida ja soveltaa tietoa asiakkaista ja kehittyneestä teknologiasta
palvelutuotannon kehittämiseen
- osaa käyttää erilaisia olemassa olevia mittareita kysyntä- ja tavoitelähtöisen
palvelutuotannon suorituskyvyn mittaamiseen ja kehittää niitä
- osaa perustellen soveltaa saamaansa tietoa operatiiviseen toimintaan ja sen kehittämiseen
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
- osaa itsenäisesti ja luovasti hankkia, analysoida ja soveltaa tietoa asiakkaista ja
kehittyneestä teknologiasta palvelutuotannon kehittämiseen
- osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää erilaisia olemassa olevia mittareita kysyntä- ja
tavoitelähtöisen palvelutuotannon suorituskyvyn mittaamiseen ja kehittää niitä
- löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa saamaansa tietoa operatiiviseen toimintaan ja sen
kehittämiseen