Siirry suoraan sisältöön

Tehokkuus palvelutuotannossa (5 op)

Toteutuksen tunnus: YAMK024-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

03.11.2021 - 30.11.2021

Ajoitus

11.01.2022 - 08.02.2022

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus (op)

5 op

T&K-osuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Ylempi AMK-koulutus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

1 - 25

Opettaja

  • Aulikki Laitinen-Tolonen

Vastuuhenkilö

Aulikki Laitinen-Tolonen

Opiskelijaryhmät

  • R81Y21S
    Innovatiivinen matkailualan johtaminen, syksy 2021

Tavoitteet

Opiskelija osaa kehittää palvelutuotannon tietoon perustuvaa toimintaa strategisen suunnittelun ja kehittyneen teknologian avulla. Hän osaa kehittää kysyntä- ja tavoitelähtöisen palvelutuotannon suorituskyvyn mittaamisen prosesseja. Opiskelija osaa siirtää tiedon operatiiviseen toimintaan ja kehittää sitä ottamalla huomioon tulevaisuuden asiakkaiden tarpeet.

Sisältö

Palvelutuotannon tietoon perustuva johtaminen
Palvelujen suorituskyvyn mittaaminen
Kehittynyt teknologia palvelutuotannossa
Kysyntä ja tarvelähtöinen palvelutuotannon suunnittelu

Aika ja paikka

Kontaktiopetus verkossa 11.1.2022 klo 9.00 - 12.00 ja 8.2.2022 klo 12.30 - 16.00.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija
- osaa hankkia ja analysoida tietoa asiakkaista ja kehittyneestä teknologiasta
palvelutuotannon kehittämisen tueksi
- osaa käyttää erilaisia olemassa olevia mittareita kysyntä- ja tavoitelähtöisen
palvelutuotannon suorituskyvyn mittaamiseen ja esittää niihin kehitysehdotuksia
- osaa soveltaa saamaansa tietoa operatiiviseen toimintaan ja sen kehittämiseen

Arviointikriteerit, hyvä (3)

- osaa hankkia, analysoida ja soveltaa tietoa asiakkaista ja kehittyneestä teknologiasta
palvelutuotannon kehittämiseen
- osaa käyttää erilaisia olemassa olevia mittareita kysyntä- ja tavoitelähtöisen
palvelutuotannon suorituskyvyn mittaamiseen ja kehittää niitä
- osaa perustellen soveltaa saamaansa tietoa operatiiviseen toimintaan ja sen kehittämiseen

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

- osaa itsenäisesti ja luovasti hankkia, analysoida ja soveltaa tietoa asiakkaista ja
kehittyneestä teknologiasta palvelutuotannon kehittämiseen
- osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää erilaisia olemassa olevia mittareita kysyntä- ja
tavoitelähtöisen palvelutuotannon suorituskyvyn mittaamiseen ja kehittää niitä
- löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa saamaansa tietoa operatiiviseen toimintaan ja sen
kehittämiseen