Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen digitalisointiprojekti (5op)

Toteutuksen tunnus: T42T112OJ-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
05.10.2020 - 27.04.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.04.2021 - 21.05.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Ani Ruusila
Nelly Korteniemi
Vastuuopettaja
Ani Ruusila
Opintojakso
T42T112OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Kykenet digitalisoimaan asiakaskokemuksen

Suoritustavat

Tällä opintojaksolla suunnittelet ja toteutat asiakaskokemusten digitalisointiprojektin.

Sisältö

Tämän opintojaksolla opit suunnitelemaan ja toteuttamaan erilaisten asiakaskokemusten digitalisointia

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä 1

Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin. Toteutuksessa ja dokumentaatiossa on virheitä ja puutteita.

Tyydyttävä 2

Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin. Toteutuksessa on jonkin verran puutteita. Yrität dokumentaatiossa ymmärtää tehtyjä ratkaisuja teorioiden ja toimintamallien avulla.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä 3

Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin. Dokumentaatiossa kuvaat toteutusta teorioiden ja käsitteiden avulla.

Hyvä 4

Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin ja työsi noudattaa pääsääntöisesti parhaita käytänteitä. Dokumentaatiossa käytät teoriaa ja käsitteitä selittämässä tehtyjä toimenpiteitä sekä tukemassa esitettyjä väitteitä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä 5

Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin parhaiden käytänteiden mukaisesti. Dokumentaatiossa selität ja perustelet tehtyjä toimenpiteitä teorioiden, toimintamallien ja käsitteiden avulla. Pohdit toteutuskelpoisia vaihtoehtoisia menettelytapoja.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hylätty 0

Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1

Siirry alkuun