Asiakaskokemuksen digitalisointiprojekti (5op)
Toteutuksen tunnus: T42T112OJ-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 05.10.2020 - 27.04.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.04.2021 - 21.05.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Kykenet digitalisoimaan asiakaskokemuksen
Suoritustavat
Tällä opintojaksolla suunnittelet ja toteutat asiakaskokemusten digitalisointiprojektin.
Sisältö
Tämän opintojaksolla opit suunnitelemaan ja toteuttamaan erilaisten asiakaskokemusten digitalisointia
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä 1
Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin. Toteutuksessa ja dokumentaatiossa on virheitä ja puutteita.
Tyydyttävä 2
Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin. Toteutuksessa on jonkin verran puutteita. Yrität dokumentaatiossa ymmärtää tehtyjä ratkaisuja teorioiden ja toimintamallien avulla.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä 3
Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin. Dokumentaatiossa kuvaat toteutusta teorioiden ja käsitteiden avulla.
Hyvä 4
Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin ja työsi noudattaa pääsääntöisesti parhaita käytänteitä. Dokumentaatiossa käytät teoriaa ja käsitteitä selittämässä tehtyjä toimenpiteitä sekä tukemassa esitettyjä väitteitä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä 5
Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin parhaiden käytänteiden mukaisesti. Dokumentaatiossa selität ja perustelet tehtyjä toimenpiteitä teorioiden, toimintamallien ja käsitteiden avulla. Pohdit toteutuskelpoisia vaihtoehtoisia menettelytapoja.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hylätty 0
Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1