Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen hallinta (5op)

Toteutuksen tunnus: T42T113OJ-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
05.10.2020 - 01.02.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
08.02.2021 - 28.02.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Opetuskielet
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Anna-Maija Tapojärvi
Vastuuopettaja
Anna-Maija Tapojärvi
Opintojakso
T42T113OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Ymmärrät asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.

Sisältö

Tällä opintojaksolla opit asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.

Oppimateriaalit

Asiakaskokemukseen liittyvää kirjallisuutta: https://luc.finna.fi/lapinamk/List/844265
Muuta asiakaskokemukseen liittyvää oppimateriaalia on saatavilla opintojakson Moodlessa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä 1

Kuvailet asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä suppeasti. Esittelet lähinnä lopputuloksia.

Tyydyttävä 2

Kuvailet ja osittain selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität osittain niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä 3

Selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Hyvä 4

Selität kattavasti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja osittain perustelet niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä 5

Selität kattavasti ja yksityiskohtaisesti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja perustelet kattavasti niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hylätty 0

Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1

Siirry alkuun