Asiakaskokemuksen hallinta (5op)
Toteutuksen tunnus: T42T113OJ-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 05.10.2020 - 01.02.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 08.02.2021 - 28.02.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Opetuskielet
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Ymmärrät asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.
Sisältö
Tällä opintojaksolla opit asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.
Oppimateriaalit
Asiakaskokemukseen liittyvää kirjallisuutta: https://luc.finna.fi/lapinamk/List/844265
Muuta asiakaskokemukseen liittyvää oppimateriaalia on saatavilla opintojakson Moodlessa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä 1
Kuvailet asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä suppeasti. Esittelet lähinnä lopputuloksia.
Tyydyttävä 2
Kuvailet ja osittain selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität osittain niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä 3
Selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Hyvä 4
Selität kattavasti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja osittain perustelet niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä 5
Selität kattavasti ja yksityiskohtaisesti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja perustelet kattavasti niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hylätty 0
Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1