Skip to main content

Customer Experience Management (5cr)

Code: T42T113OJ-3002

General information


Enrollment
05.10.2020 - 01.02.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
08.02.2021 - 28.02.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Teaching languages
Degree programmes
Degree Programme in Business Information Technology
Teachers
Anna-Maija Tapojärvi
Teacher in charge
Anna-Maija Tapojärvi
Course
T42T113OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Ymmärrät asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.

Content

Tällä opintojaksolla opit asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.

Materials

Asiakaskokemukseen liittyvää kirjallisuutta: https://luc.finna.fi/lapinamk/List/844265
Muuta asiakaskokemukseen liittyvää oppimateriaalia on saatavilla opintojakson Moodlessa.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tyydyttävä 1

Kuvailet asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä suppeasti. Esittelet lähinnä lopputuloksia.

Tyydyttävä 2

Kuvailet ja osittain selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität osittain niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Assessment criteria, good (3)

Hyvä 3

Selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Hyvä 4

Selität kattavasti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja osittain perustelet niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä 5

Selität kattavasti ja yksityiskohtaisesti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja perustelet kattavasti niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Assessment criteria, approved/failed

Hylätty 0

Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1

Go back to top of page