Customer Experience Management (5cr)
Code: T42T113OJ-3002
General information
- Enrollment
- 05.10.2020 - 01.02.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 08.02.2021 - 28.02.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Teaching languages
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Information Technology
Evaluation scale
H-5
Objective
Ymmärrät asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.
Content
Tällä opintojaksolla opit asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.
Materials
Asiakaskokemukseen liittyvää kirjallisuutta: https://luc.finna.fi/lapinamk/List/844265
Muuta asiakaskokemukseen liittyvää oppimateriaalia on saatavilla opintojakson Moodlessa.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tyydyttävä 1
Kuvailet asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä suppeasti. Esittelet lähinnä lopputuloksia.
Tyydyttävä 2
Kuvailet ja osittain selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität osittain niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Assessment criteria, good (3)
Hyvä 3
Selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Hyvä 4
Selität kattavasti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja osittain perustelet niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä 5
Selität kattavasti ja yksityiskohtaisesti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja perustelet kattavasti niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Assessment criteria, approved/failed
Hylätty 0
Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1