Gamification (5 cr)
Code: T42T37OJ-3001
General information
- Enrollment
- 01.04.2020 - 12.10.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 19.10.2020 - 06.11.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Teaching languages
- Finnish
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Tornion kampuksella: 19.10.2020 - 06.11.2020
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Location and time
Tornion kampuksella: 19.10.2020 - 06.11.2020
Teaching methods
Ongelmalähtöistä ja ryhmälähtöistä oppimista sovelletaan silloin kun se on sopivaa. Opiskelijat etsivät tietoa ja ratkaisevat esiteltyyn aiheeseen liittyviä ongelmia. Erilaisia aktivoivia opetusmenetelmiä käytetään sikäli kun ne sopivat opetettavalle ryhmälle ja opetusympäristöön. Jos mahdollista, ohjelmistoteollisuuden valikoituja käytänteitä saatetaan soveltaa opetuksessa. Opettaja ohjaa oppimisprosessia lyhyiden johdantoluentojen ja/tai esittelee aiheeseen liittyvää materiaalia johon opiskelija tutustuu ennen harjoituksia. Opettaja valmistelee oppimisen puitteet ja valmentaa opiskelijoita opiskelemaan. Opetusta saatetaan antaa sekä kampuksella että digitaalisten apuvälineiden avulla etäopetuksena. Päähuomio on ohjatussa tiedon haussa ja haetun tiedon soveltamisessa.
Student workload
Arvio opiskelijan työmäärästä tässä toteutuksessa on 135 tuntia ja se jakaantuu seuraavasti:
Noin puolet työstä on itsenäistä yksilö- ja ryhmätyöskentelyä jota ohjataan tarvittaessa.
Loput työstä on pääosion teorian käsittelyä sekä ohjattua käytäntöön liittyvää yksilö-, pari- ja tiimityötä sekä tiedonhakuharjoituksia.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä
Osaat tunnistaa pellillistämisen konseptin, sen merkityksen liiketoiminnalle ja pystyt tuottamaan pellillistämisidean tukemaan liiketoimintaa.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä
Osaat tunnistaa ja ymmärrät laajasti pelillistämisen merkityksen liiketoiminnalle ja pystyt ideoimaan liiketoimintaa tukevia innovaatiota pelillistämisen keinoin itsenäisesti.
Qualifications
NULL