Skip to main content

Gamification (5 cr)

Code: T42T37OJ-3001

General information


Enrollment
01.04.2020 - 12.10.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
19.10.2020 - 06.11.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Teaching languages
Finnish
Teachers
Yrjö Koskenniemi
Pekka Reijonen
Teacher in charge
Yrjö Koskenniemi
Course
T42T37OJ

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Tornion kampuksella: 19.10.2020 - 06.11.2020

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Tornion kampuksella: 19.10.2020 - 06.11.2020

Teaching methods

Ongelmalähtöistä ja ryhmälähtöistä oppimista sovelletaan silloin kun se on sopivaa. Opiskelijat etsivät tietoa ja ratkaisevat esiteltyyn aiheeseen liittyviä ongelmia. Erilaisia aktivoivia opetusmenetelmiä käytetään sikäli kun ne sopivat opetettavalle ryhmälle ja opetusympäristöön. Jos mahdollista, ohjelmistoteollisuuden valikoituja käytänteitä saatetaan soveltaa opetuksessa. Opettaja ohjaa oppimisprosessia lyhyiden johdantoluentojen ja/tai esittelee aiheeseen liittyvää materiaalia johon opiskelija tutustuu ennen harjoituksia. Opettaja valmistelee oppimisen puitteet ja valmentaa opiskelijoita opiskelemaan. Opetusta saatetaan antaa sekä kampuksella että digitaalisten apuvälineiden avulla etäopetuksena. Päähuomio on ohjatussa tiedon haussa ja haetun tiedon soveltamisessa.

Student workload

Arvio opiskelijan työmäärästä tässä toteutuksessa on 135 tuntia ja se jakaantuu seuraavasti:
Noin puolet työstä on itsenäistä yksilö- ja ryhmätyöskentelyä jota ohjataan tarvittaessa.
Loput työstä on pääosion teorian käsittelyä sekä ohjattua käytäntöön liittyvää yksilö-, pari- ja tiimityötä sekä tiedonhakuharjoituksia.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä
Osaat tunnistaa pellillistämisen konseptin, sen merkityksen liiketoiminnalle ja pystyt tuottamaan pellillistämisidean tukemaan liiketoimintaa.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä
Osaat tunnistaa ja ymmärrät laajasti pelillistämisen merkityksen liiketoiminnalle ja pystyt ideoimaan liiketoimintaa tukevia innovaatiota pelillistämisen keinoin itsenäisesti.

Qualifications

NULL

Go back to top of page