Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskeskeinen ajattelu hyvinvointi- ja liikuntapalveluissaLaajuus (5 op)

Tunnus: YAMK262

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opintojaksolla opiskelija perehtyy myynnin ja markkinoinnin strategiseen johtamiseen hyvinvointi- ja liikunta-alalla.
Opiskelija oppii analysoimaan asiakaskeskeisen ajattelun merkitystä liiketoiminnan kehittämisessä ja arvioimaan kriittisesti markkinointistrategioiden vaikutuksia asiakkaiden päätöksentekoon.
Lisäksi opiskelija tunnistaa asiakaskäyttäytymisen muutoksia ja ennakoi niiden vaikutuksia markkinointistrategioihin. Opintojakson aikana opiskelija kehittää asiakaslähtöisiä malleja liiketoiminnan kasvattamiseksi sekä johtaa markkinointi- ja myyntistrategioiden suunnittelua ja toteutusta vastuullisuuden ja kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti.

Kompetenssit: Kehittämisosaaminen, innovaatio-osaaminen, ennakointiosaaminen, vastuullisuusosaaminen

Sisältö

- Myynnin ja markkinoinnin strateginen johtaminen hyvinvointi- ja liikunta-alalla
- Asiakaskeskeisen ajattelun rooli liiketoiminnan kehittämisessä ja kilpailuedun saavuttamisessa
- Asiakaslähtöisten markkinointi- ja myyntistrategioiden kehittäminen ja johtaminen
- Vastuullisuuden ja kestävän kehityksen integroiminen asiakaskokemukseen ja liiketoiminnan strategioihin