Skip to main content

Turning an Athlete into a BrandLaajuus (5 cr)

Course unit code: R705LL45

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish
Responsible person
Tarja Tammia

Objective

After this study unit
• You recognize and know how to apply basic marketing techniques in personal branding
• You can name your own skills and you know how to set goals to demonstrate them.
• You can plan targeted online communication
• You can use digital communication environments to develop professional networks

Content

Theme 1. Basic marketing techniques: basic techniques and their application in personal branding.

Theme 2. Identification of one's own competence: setting a goal for the demonstration of professional competence.

Theme 3. Digital tools: digital communication environments and web communication design.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Arvioinnin kohteet ja osaaminen:
Markkinoinnin perustekniikat
Oma osaaminen ja sen hyödyntäminen
Digitaaliset työkalut
Verkostoituminen ja verkkosisällöntuotanto

Tyydyttävä 1:
Opiskelija osaa nimetä markkinoinnin perustekniikkoja ja soveltaa niitä yksinkertaisiin tilanteisiin.
Opiskelija osaa nimetä omaa osaamistaan yleispiirteiltään ja asettaa helppoja tavoitteita osaamisen hyödyntämiseen.
Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia työkaluja ja viestintäympäristöjä oman osaamisen markkinoinnissa.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa verkkoviestintää tehtävänannon mukaisesti.

Tyydyttävä 2:
Opiskelija osaa nimetä markkinoinnin perustekniikat ja soveltaa niitä sujuvasti yksinkertaisiin tilanteisiin.
Opiskelija osaa nimetä omaa osaamistaan yleispiirteiltään ja asettaa tavoitteita osaamisen hyödyntämiseen.
Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisia työkaluja ja viestintäympäristöjä ammatillisen verkoston rakentamisessa ja oman osaamisen markkinoinnissa.
Opiskelija osaa itsenäisesti suunnitella ja toteuttaa verkkoviestintää tehtävänannon mukaisesti.

Assessment criteria, good (3)

Arvioinnin kohteet ja osaaminen:
Markkinoinnin perustekniikat
Oma osaaminen ja sen hyödyntäminen
Digitaaliset työkalut
Verkostoituminen ja verkkosisällöntuotanto

Hyvä 3:
Opiskelija osaa käyttää markkinoinnin tekniikkoja ja soveltaa niitä sujuvasti.
Opiskelija osaa nimetä oman ydinosaamisensa ja vahvuutensa sekä asettaa tavoitteita osaamisen hyödyntämiselle.
Opiskelija osaa hyödyntää tavoitteellisesti digitaalisia työkaluja ja viestintäympäristöjä ammatillisen osaamisen markkinoimiseen.
Opiskelija osaa itsenäisesti suunnitella ja toteuttaa kohderyhmät huomioivaa verkkoviestintää.

Hyvä 4:
Opiskelija osaa käyttää markkinoinnin tekniikkoja ja soveltaa niitä sujuvasti ja laaja-alaisesti.
Opiskelija osaa sanoittaa omaa osaamistaan perustellusti sekä asettaa tavoitteita osaamisen hyödyntämiseen.
Opiskelija osaa hyödyntää tavoitteellisesti ja suunnitelmallisesti digitaalisia työkaluja sekä tavoitteeseen sopivia viestintäympäristöjä ammatillisen osaamisen markkinoimiseen.
Opiskelija osaa itsenäisesti suunnitella, toteuttaa ja kehittää kohderyhmät huomioivaa monikanavaista verkkoviestintää.

Assessment criteria, excellent (5)

Arvioinnin kohteet ja osaaminen:
Markkinoinnin perustekniikat
Oma osaaminen ja sen hyödyntäminen
Digitaaliset työkalut
Verkostoituminen ja verkkosisällöntuotanto

Erinomainen 5
Opiskelija osaa käyttää markkinoinnin tekniikkoja asiantuntevasti ja yhdistää niitä kokonaisuuksiksi.
Opiskelija osaa sanoittaa omaa ydinosaamistaan perustellusti sekä asettaa innovatiivisia tavoitteita osaamisen hyödyntämiseen.
Opiskelija osaa hyödyntää tavoitteellisesti, suunnitelmallisesti ja innovatiivisesti digitaalisia työkaluja ja tavoitteeseen sopivia viestintäympäristöjä ammatillisen osaamisen markkinoimiseen.
Opiskelija osaa itsenäisesti suunnitella, toteuttaa ja kehittää kohderyhmät huomioivaa vaikuttavaa monikanavaista verkkoviestintää.

Go back to top of page