Asiakaskokemuksen digitalisointiprojektiLaajuus (5 op)
Tunnus: T42T112OJ
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Kykenet digitalisoimaan asiakaskokemuksen
Sisältö
Tämän opintojaksolla opit suunnitelemaan ja toteuttamaan erilaisten asiakaskokemusten digitalisointia
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä 1
Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin. Toteutuksessa ja dokumentaatiossa on virheitä ja puutteita.
Tyydyttävä 2
Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin. Toteutuksessa on jonkin verran puutteita. Yrität dokumentaatiossa ymmärtää tehtyjä ratkaisuja teorioiden ja toimintamallien avulla.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä 3
Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin. Dokumentaatiossa kuvaat toteutusta teorioiden ja käsitteiden avulla.
Hyvä 4
Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin ja työsi noudattaa pääsääntöisesti parhaita käytänteitä. Dokumentaatiossa käytät teoriaa ja käsitteitä selittämässä tehtyjä toimenpiteitä sekä tukemassa esitettyjä väitteitä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä 5
Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin parhaiden käytänteiden mukaisesti. Dokumentaatiossa selität ja perustelet tehtyjä toimenpiteitä teorioiden, toimintamallien ja käsitteiden avulla. Pohdit toteutuskelpoisia vaihtoehtoisia menettelytapoja.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hylätty 0
Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1