Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen digitalisointiprojektiLaajuus (5 op)

Tunnus: T42T112OJ

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Kykenet digitalisoimaan asiakaskokemuksen

Sisältö

Tämän opintojaksolla opit suunnitelemaan ja toteuttamaan erilaisten asiakaskokemusten digitalisointia

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä 1

Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin. Toteutuksessa ja dokumentaatiossa on virheitä ja puutteita.

Tyydyttävä 2

Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin. Toteutuksessa on jonkin verran puutteita. Yrität dokumentaatiossa ymmärtää tehtyjä ratkaisuja teorioiden ja toimintamallien avulla.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä 3

Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin. Dokumentaatiossa kuvaat toteutusta teorioiden ja käsitteiden avulla.

Hyvä 4

Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin ja työsi noudattaa pääsääntöisesti parhaita käytänteitä. Dokumentaatiossa käytät teoriaa ja käsitteitä selittämässä tehtyjä toimenpiteitä sekä tukemassa esitettyjä väitteitä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä 5

Toteutat ja dokumentoit asiakaskokemuksen digitalisoinnin parhaiden käytänteiden mukaisesti. Dokumentaatiossa selität ja perustelet tehtyjä toimenpiteitä teorioiden, toimintamallien ja käsitteiden avulla. Pohdit toteutuskelpoisia vaihtoehtoisia menettelytapoja.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hylätty 0

Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1