Palvelujen markkinointi (ilmoittautuminen vain COL, avoin) (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-02504-HM00CA15-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
19.08.2024 - 31.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
-
09.09.2024 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Moodle 9.9.2024-31.7.2025
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 500
- Opintojakso
- C-02504-HM00CA15
Arviointiasteikko
0-5
Sisällön jaksotus
Opintojakso suoritettavissa itsenäisesti tehtäviä tekemällä 9.9.2024-31.7.2025.
Osaamistavoitteet
Opit palvelujen markkinoinnin periaatteet ja menestyvän palveluliiketoiminnan toimintoja. Saat kokonaisvaltaisen ymmärryksen palveluliiketoiminnasta. Opit palvelumuotoilun vaikutuksen ja merkityksen markkinoinnissa.
Sisältö
Palveluiden ja tuotteiden markkinoiden väliset erot Kuluttajakäyttäymisen ja ostopäätösprosessin perusteet Markkinointitutkimuksen perusteet ja markkinoiden analysointi Palvelujen laatuajattelun hyödyntäminen asiakaskokemusta analysoidessa Käyttäjäkokemus ja digitaalinen markkinointi
Aika ja paikka
Moodle 9.9.2024-31.7.2025
Oppimateriaalit
Wilson A., Zeithaml V., Bitner M. & Gremler D. 2016. Services Marketing: integrating customer focus across the firm (Third European Edition). New York: McGraw-Hill Education. Kirja on lainattavissa e-kirjana Janetin kautta (kirjautuminen Haka-tunnisteen kautta, Jamk login data) osoitteessa https://janet.finna.fi/Record/jamk.993662044506251 Muu opiskelumateriaali (blogikirjoitukset, podcastit, videot, tilastot ja tutkimusraportit) Moodlessa.
Opetusmenetelmät
Opintojakso suoritetaan itsenäisesti yksilötehtäviä tekemällä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kirjallisuuteen perehtyminen ja tehtävien tekeminen yhteensä 135 h.