Siirry suoraan sisältöön

Palvelujen markkinointi (ilmoittautuminen vain COL, avoin) (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-02504-HM00CA15-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 31.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
09.09.2024 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Korkeakoulu
Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Moodle 9.9.2024-31.7.2025
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 500
Opintojakso
C-02504-HM00CA15

Arviointiasteikko

0-5

Sisällön jaksotus

Opintojakso suoritettavissa itsenäisesti tehtäviä tekemällä 9.9.2024-31.7.2025.

Osaamistavoitteet

Opit palvelujen markkinoinnin periaatteet ja menestyvän palveluliiketoiminnan toimintoja. Saat kokonaisvaltaisen ymmärryksen palveluliiketoiminnasta. Opit palvelumuotoilun vaikutuksen ja merkityksen markkinoinnissa.

Sisältö

Palveluiden ja tuotteiden markkinoiden väliset erot Kuluttajakäyttäymisen ja ostopäätösprosessin perusteet Markkinointitutkimuksen perusteet ja markkinoiden analysointi Palvelujen laatuajattelun hyödyntäminen asiakaskokemusta analysoidessa Käyttäjäkokemus ja digitaalinen markkinointi

Aika ja paikka

Moodle 9.9.2024-31.7.2025

Oppimateriaalit

Wilson A., Zeithaml V., Bitner M. & Gremler D. 2016. Services Marketing: integrating customer focus across the firm (Third European Edition). New York: McGraw-Hill Education. Kirja on lainattavissa e-kirjana Janetin kautta (kirjautuminen Haka-tunnisteen kautta, Jamk login data) osoitteessa https://janet.finna.fi/Record/jamk.993662044506251 Muu opiskelumateriaali (blogikirjoitukset, podcastit, videot, tilastot ja tutkimusraportit) Moodlessa.

Opetusmenetelmät

Opintojakso suoritetaan itsenäisesti yksilötehtäviä tekemällä.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kirjallisuuteen perehtyminen ja tehtävien tekeminen yhteensä 135 h.

Siirry alkuun