Sport Marketing Online (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-02504-HL00BD88-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
18.11.2024 - 07.02.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
10.02.2025 - 19.05.2025
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Verkko-opetus Moodle-alustan kautta
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 30
- Opintojakso
- C-02504-HL00BD88
Arviointiasteikko
0-5
Sisällön jaksotus
Kurssi on jaettu 2 viikon mittaisiin jaksoihin ja opiskelijan tulee suorittaa ne kaikki saadakseen kurssin suoritettua.
Tavoitteet
The object of the course: Student understands the basics of modern sport marketing principles and basics of sports organizations marketing operations. Course competences: Internationality and multiculturalism competence Proactive development competence Learning to learn competence Ethics competence Business competence Learning objectives of the course: The student is able to critically review, analyze and understand the marketing environment of sports industry and the interrelations of factors influencing on sports consumption and participation to sports activities and events. Student also recognizes how to apply sports marketing specific knowledge to analyze marketing operations of sports organizations and perform practical tasks to plan and implement strategic and tactical marketing operations in sport industry environment. Student understands the issues of ethical and social responsibilities and their impact to planning and implementation of sport marketing activities. Through a proactive participation and interaction with study activities in an intercultural settings student learns to work as team member and in group working practices together with peer students.
Sisältö
Fundamentals and specialities in sport marketing, strategic approach to planning sport marketing activities, consumer behavior of sports fans and consumption of sports products, services and events, sponsorships and strategic marketing cooperation in sport industry, basics of market research in sport, and ambush marketing practices.
Aika ja paikka
Verkko-opetus Moodle-alustan kautta
Oppimateriaalit
Kurssikirjat Shank, M. D. & Lyberger, M. R. (2022). Sports marketing: A strategic perspective (6th edition.). Routledge. Smith, A. & Stewart B. 2015. Introduction to Sport Marketing. 2nd ed. Routledge.
Opetusmenetelmät
100 % verkkopedagogiikka. Opetus tapahtuu täysin verkossa, ja siinä käytetään nauhoitettuja luentoja, artikkeleita, tehtäviä ja oppimispäiväkirjaa.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Tällä kurssilla ei ole tenttiä.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Sinulla on oikeus hakea opintojesi tunnustamista, jos sinulla on aiempia opintoja (esim. muualla suoritettuja yliopisto-opintoja), jotka voidaan hyväksilukea parhaillaan suorittamaasi tutkintoon. Aiempien opintojen tunnustaminen on mahdollista pääasiassa kolmella tavalla: hyväksilukeminen (korvaaminen tai sisällyttäminen), epävirallisen oppimisen tunnustaminen ja opintojen hyväksilukeminen. Tarkempia tietoja: JAMKin tutkintosäännöt, kohta 17.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan työmäärä tunteina: Luennot 25 h Lukeminen 40 h Virtuaaliopiskelu 20 h Tehtävät 40 h