Matkailu- ja elämyspalvelut (2 op)
Toteutuksen tunnus: C-02472-CA00DA66-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
11.11.2024 - 10.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
07.01.2025 - 14.04.2025
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Seinäjoen ammattikorkeakoulu, SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 100
- Opintojakso
- C-02472-CA00DA66
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa luokitella matkailuun ja ruokamatkailuun liittyviä ilmiöitä. Opiskelija osaa selittää elämyksellisyyden ja vieraanvaraisuuden keskeisen merkityksen ruoka- ja matkailuelinkeinon laatutekijänä. Opiskelija osaa erotella, mistä elämyskokemukset syntyvät ja mikä on asiakaskohtaamisen merkitys elämysperusteisessa ruokapalvelussa. Opiskelija osaa selittää ja soveltaa lisämyyntitekniikoita ravintolan asiakaspalvelutyössä.
Sisältö
Matkailu ilmiönä ja ruokamatkailun kehittäminen Elämyksellisyys ruoka- ja matkailuelinkeinon laatutekijänä Ruokapalveluiden elämyksellisyys Asiakaspalvelun rooli elämysten tuottajana ja ohjaajana Asiakaspalvelijan keinot vaikuttaa asiakkaan palvelukokemukseen
Oppimateriaalit
Kirjallisuus ilmoitetaan opintojakson alussa
Opetusmenetelmät
Luennot, verkossa tapahtuva opiskelu, tehtävät
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Opintojaksoon liittyy yritysvierailuja.