Siirry suoraan sisältöön

Matkailu- ja elämyspalvelut (2 op)

Toteutuksen tunnus: C-02472-CA00DA66-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.11.2024 - 10.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
07.01.2025 - 14.04.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Korkeakoulu
Seinäjoen ammattikorkeakoulu, SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 100
Opintojakso
C-02472-CA00DA66

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa luokitella matkailuun ja ruokamatkailuun liittyviä ilmiöitä. Opiskelija osaa selittää elämyksellisyyden ja vieraanvaraisuuden keskeisen merkityksen ruoka- ja matkailuelinkeinon laatutekijänä. Opiskelija osaa erotella, mistä elämyskokemukset syntyvät ja mikä on asiakaskohtaamisen merkitys elämysperusteisessa ruokapalvelussa. Opiskelija osaa selittää ja soveltaa lisämyyntitekniikoita ravintolan asiakaspalvelutyössä.

Sisältö

Matkailu ilmiönä ja ruokamatkailun kehittäminen Elämyksellisyys ruoka- ja matkailuelinkeinon laatutekijänä Ruokapalveluiden elämyksellisyys Asiakaspalvelun rooli elämysten tuottajana ja ohjaajana Asiakaspalvelijan keinot vaikuttaa asiakkaan palvelukokemukseen

Oppimateriaalit

Kirjallisuus ilmoitetaan opintojakson alussa

Opetusmenetelmät

Luennot, verkossa tapahtuva opiskelu, tehtävät

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Opintojaksoon liittyy yritysvierailuja.

Siirry alkuun