Asiakaspalvelu (3 op)
Toteutuksen tunnus: C-02472-4A00CW82-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
11.11.2024 - 19.02.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
03.03.2025 - 16.05.2025
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Seinäjoen ammattikorkeakoulu, SeAMK Seinäjoki, Frami
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 100
- Opintojakso
- C-02472-4A00CW82
Arviointiasteikko
1-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa soveltaa asiakaspalvelun periaatteita kirjastotyössä. Hän osaa toimia asiakaspalvelijana ja tunnistaa erilaisia asiakastilanteita. Opiskelija osaa tarkastella asiakaspalvelun toteutumista fyysisessä asiakaspalvelussa sekä verkkoympäristössä, tunnistaa asiakaspalvelun laadun osatekijät ja merkityksen asiakastyytyväisyyteen ja asiakaskokemukseen. Opiskelija on tietoinen asiakaspalvelun ajankohtaisista teemoista. Opiskelija osaa arvioida kulttuuritaustaltaan erilaisten asiakkaiden tarpeita.
Sisältö
- palvelutapahtuma fyysisessä palvelussa ja verkkoympäristössä - asiakaspalvelijana toimiminen -asiakaspalvelun laatu ja sen vaikutus asiakaskokemukseen ja asiakastyytyväisyyteen - erilaisten asiakkaiden kohtaaminen ja kohderyhmien huomioiminen asiakaspalvelussa - asiakaspalvelun ajankohtaiset teemat
Opetusmenetelmät
Luentonauhoitteet ja tehtävät Moodlessa viikosta 10 alkaen. Aikataulutettua verkko-opetusta kaksi kertaa huhtikuussa 2025.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan keskimääräinen ajankäyttö on n. 80 tuntia.