Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu (3 op)

Toteutuksen tunnus: C-02472-4A00CW82-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.11.2024 - 19.02.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
03.03.2025 - 16.05.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Korkeakoulu
Seinäjoen ammattikorkeakoulu, SeAMK Seinäjoki, Frami
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 100
Opintojakso
C-02472-4A00CW82

Arviointiasteikko

1-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa soveltaa asiakaspalvelun periaatteita kirjastotyössä. Hän osaa toimia asiakaspalvelijana ja tunnistaa erilaisia asiakastilanteita. Opiskelija osaa tarkastella asiakaspalvelun toteutumista fyysisessä asiakaspalvelussa sekä verkkoympäristössä, tunnistaa asiakaspalvelun laadun osatekijät ja merkityksen asiakastyytyväisyyteen ja asiakaskokemukseen. Opiskelija on tietoinen asiakaspalvelun ajankohtaisista teemoista. Opiskelija osaa arvioida kulttuuritaustaltaan erilaisten asiakkaiden tarpeita.

Sisältö

- palvelutapahtuma fyysisessä palvelussa ja verkkoympäristössä - asiakaspalvelijana toimiminen -asiakaspalvelun laatu ja sen vaikutus asiakaskokemukseen ja asiakastyytyväisyyteen - erilaisten asiakkaiden kohtaaminen ja kohderyhmien huomioiminen asiakaspalvelussa - asiakaspalvelun ajankohtaiset teemat

Opetusmenetelmät

Luentonauhoitteet ja tehtävät Moodlessa viikosta 10 alkaen. Aikataulutettua verkko-opetusta kaksi kertaa huhtikuussa 2025.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan keskimääräinen ajankäyttö on n. 80 tuntia.

Siirry alkuun