Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (nonstop) (4 op)

Toteutuksen tunnus: C-02467-LT00DE11-3017

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
03.05.2024 - 16.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.08.2024 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
4 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Korkeakoulu
Hämeen ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 100
Opintojakso
C-02467-LT00DE11

Arviointiasteikko

1-5

Sisällön jaksotus

Opintojakson sisältö: - luentoalustus ja oppimismateriaalit - oppimistehtävän (suoritetaan Google Digital Garage) - esimerkkejä työelämästä Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu.

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa verkostoitua ja toimia aloitteellisesti vaihtuvissa työtilanteissa sekä toimia eettisesti ja tehokkaasti sekä omien että työyhteisön tavoitteiden ja pelisääntöjen mukaisesti. Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Hän osaa viestiä organisaation perusperiaatteiden mukaisesti ja hyödyntää toiminnassaan sekä digitaalista että suullista viestintää. Sisältyy moduuliin: Liiketoiminta käytännössä tai Liiketoiminta käytännössä hevosalalla.

Aika ja paikka

Non-stop -toteutus. Opinnot toteutetaan täysin verkossa ja opintojakson ohjeet, tehtävät, materiaalit ja aikataulu löytyvät verkko-oppimisympäristöstä (learn.hamk.fi). Etenet opintojaksolla itsenäisesti ja omaan tahtiisi opintojakson toteutusajan puitteissa. Luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa.

Oppimateriaalit

Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien kokoama aineisto verkko-oppimisympäristössä (learn.hamk.fi).

Opetusmenetelmät

Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).

Kansainvälisyys

Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi -sertifikaatti

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson laajuus on 4 opintopistettä ja sen laskennallinen kuormitus on 108 tuntia opiskelua. Opintojakso sisältää itsenäistä työskentelyä verkossa, joten pystyt vaikuttamaan opintojakson kuormittavuuteen suunnittelemalla itse omaa ajankäyttöäsi.

Siirry alkuun