Digitaalinen markkinointi (nonstop) (4 op)
Toteutuksen tunnus: C-02467-LT00DE11-3017
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
03.05.2024 - 16.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
21.08.2024 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Hämeen ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 100
- Opintojakso
- C-02467-LT00DE11
Arviointiasteikko
1-5
Sisällön jaksotus
Opintojakson sisältö: - luentoalustus ja oppimismateriaalit - oppimistehtävän (suoritetaan Google Digital Garage) - esimerkkejä työelämästä Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu.
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa verkostoitua ja toimia aloitteellisesti vaihtuvissa työtilanteissa sekä toimia eettisesti ja tehokkaasti sekä omien että työyhteisön tavoitteiden ja pelisääntöjen mukaisesti. Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Hän osaa viestiä organisaation perusperiaatteiden mukaisesti ja hyödyntää toiminnassaan sekä digitaalista että suullista viestintää. Sisältyy moduuliin: Liiketoiminta käytännössä tai Liiketoiminta käytännössä hevosalalla.
Aika ja paikka
Non-stop -toteutus. Opinnot toteutetaan täysin verkossa ja opintojakson ohjeet, tehtävät, materiaalit ja aikataulu löytyvät verkko-oppimisympäristöstä (learn.hamk.fi). Etenet opintojaksolla itsenäisesti ja omaan tahtiisi opintojakson toteutusajan puitteissa. Luennot on tallennettu valmiiksi, ei läsnäolopakkoa.
Oppimateriaalit
Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien kokoama aineisto verkko-oppimisympäristössä (learn.hamk.fi).
Opetusmenetelmät
Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).
Kansainvälisyys
Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi -sertifikaatti
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson laajuus on 4 opintopistettä ja sen laskennallinen kuormitus on 108 tuntia opiskelua. Opintojakso sisältää itsenäistä työskentelyä verkossa, joten pystyt vaikuttamaan opintojakson kuormittavuuteen suunnittelemalla itse omaa ajankäyttöäsi.