Siirry suoraan sisältöön

Digitalisoituneen palveluliiketoiminnan johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: R301YH11OJ-19002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.03.2020 - 11.11.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
18.11.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
4 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Ylempi AMK-koulutus
Opetuskielet
suomi
Paikat
15 - 45
Koulutus
Digiajan palvelujohtaminen (R301YH)
Opettajat
Esa Jauhola
Vastuuopettaja
Esa Jauhola
Ryhmät
R31YH20S
Ylempi amk-koulutus, Digiajan palvelujohtaminen (virtuaalitoteutus) syksy 2020
R59YH20S
Ylempi amk-koulutus, Digiajan palvelujohtaminen (virtuaalitoteutus), R59YH20S
Opintojakso
R301YH11OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa analysoida, arvioida, kehittää ja johtaa digitalisoitunutta palveluliiketoimintaa. Hän osaa organisaation strategioiden ja asiakastarpeiden tunnistamisen yhteyden digitaalisissa ympäristöissä. Opiskelija osaa rakentaa asiakastarpeista lähtevän digitalisoituneen palvelukulttuurin sekä kehittää asiakastarpeista lähtevää digitalisoitunutta palveluliiketoimintamallia.
                    

Sisältö

- Digitaalisen palveluliiketoiminnan johtaminen: keskeiset käsitteet, palveluprosessit, asiakastarpeiden tunnistaminen ja strateginen johtaminen digitalisoituneissa ympäristöissä
- Palvelukulttuurin rakentaminen digitalisoituneessa liiketoimintaympäristössä
- Digitaaliset palveluliiketoimintamallit.

Aika ja paikka

AC-kontakti: 18.11.2020 klo 16 - 18:40.
AC-kontakti: 15.12.2020 klo 17 - 20.

Opetusmenetelmät

Johdantoluento verkkoympäristössä ja opintojakson käynnistys 18.11.2020.
Opintojaksoon kuuluvien ryhmätuotosten esittely 15.12.2020.
Ryhmätyö ja tuutorointi verkossa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija
- Osaa digitaalisen palveluliiketoiminnan käsitteitä sekä asiakastarpeiden tunnistamisen ja strategisen johtamisen yhteyttä digitalisoituneissa ympäristöissä.
- Osaa rakentaa digitalisoituneen liiketoimintaympäristön palvelukulttuurin.
- Osaa analysoida digitalisoitunutta palveluliiketoimintamallia ja sen toteutumisen edellytyksiä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä H3-H4
Opiskelija
- Osaa analysoida, arvioida ja edistää digitaalista palveluliiketoimintaa huomioiden asiakastarpeiden tunnistamisen ja strategisen johtamisen merkityksen digitalisoituneissa ympäristöissä
- Osaa itsenäisesti ja yhteistyössä muiden kanssa edistää digitalisoituneen liiketoimintaympäristön palvelukulttuurin rakentamista.
- Kykenee kehittämään monipuolisesti digitalisoitunutta palveluliiketoiminta-mallia ja sen edellytyksiä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen K5
Opiskelija
- Osaa itsenäisesti ja luovasti analysoida, arvioida, johtaa ja kehittää digitaalista palveluliiketoimintaa huomioiden asiakastarpeiden tunnistamisen ja strategisen johtamisen merkityksen digitalisoituneissa ympäristöissä
- Osaa johtaa itsenäisesti, luovasti ja yhteistyössä muiden kanssa digitalisoituneen liiketoimintaympäristön palvelukulttuurin rakentamista.
- Kykenee itsenäisesti, luovasti ja monipuolisesti johtamaan digitalisoituneen palveluliiketoiminta-mallin kehittämistä ja sen edellytysten toteutumista.

Esitietovaatimukset

NULL

Siirry alkuun