Skip to main content

Reputation and Networking Service Economy (5 cr)

Code: R301YH16OJ-19002

General information


Enrollment
16.03.2020 - 25.08.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.09.2020 - 28.09.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Service Management in Digital Era
Teachers
Jari Sarja
Teacher in charge
Jari Sarja
Course
R301YH16OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Opiskelija hallitsee maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteet palvelutalouden verkostoissa. Opiskelija osaa käyttää mainetta tukevia markkinointiviestintätyökaluja. Opiskelija tunnistaa vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa.

Content

- maine ja luottamus (henkilökohtaiset suhteet ja verkostot)
- verkostojohtaminen
- johtamiskulttuuri, tulevaisuuteen suuntautuminen, vastuullisuus
- maine, markkinointi ja viestintä
- maine ja yhteiskuntavastuu

Location and time

AC-kontaktit: 1.9 ja 28.9.2020. Molemmat kontaktit ovat klo 17:15-20:30.

Materials

Materiaali annetaan ensimmäisellä luentokerralla (AC).

Teaching methods

Itsenäinen työskentely, ryhmäharjoituksia AC-kontaktiopetuksen aikana. Kontaktiopetus tapahtuu Adobe Connect (AC) yhteyden avulla. Materiaalit ja ohjeistukset ovat Moodlessa. Jakson suorittaminen edellyttää itsenäistä tiedonhankintaa.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä H3-H4

Opiskelija
- osaa analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
- osaa käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
- osaa perustellen soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja

Assessment criteria, excellent (5)

Erinomainen K5

Opiskelija
- Osaa itsenäisesti ja luovasti analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
- osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
- löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja

Qualifications

NULL

Go back to top of page