Reputation and Networking Service Economy (5 cr)
Code: R301YH16OJ-19002
General information
- Enrollment
- 16.03.2020 - 25.08.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.09.2020 - 28.09.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Service Management in Digital Era
Evaluation scale
H-5
Objective
Opiskelija hallitsee maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteet palvelutalouden verkostoissa. Opiskelija osaa käyttää mainetta tukevia markkinointiviestintätyökaluja. Opiskelija tunnistaa vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa.
Content
- maine ja luottamus (henkilökohtaiset suhteet ja verkostot)
- verkostojohtaminen
- johtamiskulttuuri, tulevaisuuteen suuntautuminen, vastuullisuus
- maine, markkinointi ja viestintä
- maine ja yhteiskuntavastuu
Location and time
AC-kontaktit: 1.9 ja 28.9.2020. Molemmat kontaktit ovat klo 17:15-20:30.
Materials
Materiaali annetaan ensimmäisellä luentokerralla (AC).
Teaching methods
Itsenäinen työskentely, ryhmäharjoituksia AC-kontaktiopetuksen aikana. Kontaktiopetus tapahtuu Adobe Connect (AC) yhteyden avulla. Materiaalit ja ohjeistukset ovat Moodlessa. Jakson suorittaminen edellyttää itsenäistä tiedonhankintaa.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä H3-H4
Opiskelija
- osaa analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
- osaa käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
- osaa perustellen soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja
Assessment criteria, excellent (5)
Erinomainen K5
Opiskelija
- Osaa itsenäisesti ja luovasti analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
- osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
- löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja
Qualifications
NULL