Siirry suoraan sisältöön

Svenska för byggnadsingenjörer (5 op)

Toteutuksen tunnus: R501RL19OJ-19002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.03.2020 - 24.08.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.09.2020 - 18.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan koulutus
Opettajat
Ritva Lampela
Vastuuopettaja
Ritva Lampela
Ajoitusryhmät
Harjoitusryhmä 1 (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
Harjoitusryhmä 2 (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
Pienryhmät
Harjoitusryhmä 1
Harjoitusryhmä 2
Opintojakso
R501RL19OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Pystyy hallitsemaan rakennusalan ammatilliset tilanteet ruotsin kielellä.

Sisältö

Tausta ja koulutus, työelämän tilanteita, tavallisimpia liikekirjeitä, neuvottelu, työnhaku, yritys- tai posteriesitys, rakennustekniikansanasto

Aika ja paikka

Rovaniemi

1.9. - 18.12.

Oppimateriaalit

Moodle-materiaali
Flexteknik (Otava)

Opetusmenetelmät

Lähiopetus.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Sovitaan opintojakson aikana.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Arvosana
Arvosanan kuvaus, kun arvioidaan teknisten järjestelmien ja työmenetelmien osaamista, töiden johdonmukaista tekemistä, teoreettisia tietoja ja raportointitaitoja

Tyydyttävä (1)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät ohjaajan opastuksella. Tulokset ja tekemisen laatu täyttävät vain työlle asetetut minimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija kuvaa tekemistään lähinnä arkikielen käsittein. Ajankäyttö on hallitsematonta.

Tyydyttävä (2)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät osittain itsenäisesti. Tulokset ja tekemisen laatu ylittävät työlle asetetut minimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on jonkin verran asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija pyrkii kuvaamaan tekemistään ammattikielen käsittein. Ajankäyttö on suunnittelematonta.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3)
Opiskelija tekee opintojakson tavoiteiden mukaiset oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.

Hyvä (4)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat laadukasta. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä (5)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista.Opintojakson arvioinnissa noudatetaan Kielilain (423/2003) edellyttämän ruotsin kielen taidon kriteerejä.

Esitietovaatimukset

NULL

Siirry alkuun