Skip to main content

Guided practice in transforming health care environments II (5 cr)

Code: K702HL52-3013

General information


Enrollment
02.10.2023 - 21.01.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
22.01.2024 - 11.02.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Health Care, Nursing K
Campus
Kosmos, Tietokatu 1, Kemi
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 58
Degree programmes
Nursing, Kemi
Degree Programme in Nursing, Kemi
Teachers
Johanna Frant
Mira Oinas-Mäenalanen
Teacher in charge
Mira Oinas-Mäenalanen
Groups
KA72H22K
Bachelor of Health Care, Nursing, Kemi, spring 2022
Course
K702HL52

Evaluation scale

Approved/Rejected

Objective

Osaamistavoitteet:

Kykenet ammatilliseen ja hoidolliseen vuorovaikutukseen eri-ikäisten ja eri taustaisten asiakkaiden/ potilaiden sekä heidän läheistensä kanssa.
Osaat kohdata haavoittuvia ja eri kulttuureista tulevia asiakasryhmiä yksilöllisesti.
Osaat työskennellä monialaisissa työryhmissä ja toimintaympäristöissä.
Osaat toteuttaa palveluohjausta tiedottaen erilaisista sosiaali- ja terveydenhuollon palveluista ja ohjata asiakasta niitä koskevien valintojen tekemisessä.
Ymmärrät digitalisaation tuomat muutostarpeet sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuvissa toimintaympäristöissä.

Location and time

Sote 2 harjoittelun ajankohta: vko 4-6 (22.1.-11.2.2024). Huomioi, että harjoittelun kesto on pidempi kun suoritat harjoittelun järjestössä.

Teaching methods

Moodle kirjautuminen:
Harjoittelu sosiaali- ja terveysalan uudistuvissa toimintaympäristöissä 2
Avain: toimintaympäristö

Employer connections

Sote 2 harjoittelun ajankohta: vkot 4-6 (22.1-11.2.2024).

Completion alternatives

Harjoittelun voi suorittaa esim.:
- Hyvinvointipysäkillä
- Sosiaali- ja terveysalan järjestöissä/yhdistyksissä, esim. SPR, seurakunnat, MLL,
Muistiyhdistys, Hengitysliitto
- Hoitotyössä, sairaanhoitajan ohjauksessa esim. Kesätyö/sijaisuudet

Student workload

Työtunnit: 38h/vko

Assessment criteria, approved/failed

Arviointi: Hyväksytty/hylätty
Arvioinnin perusteena: Pyydetyt dokumentit ja blogi-/päiväkirja palautetaan asiallisesti täytettynä

Hyväksytty:
Kykenet ammatilliseen ja hoidolliseen vuorovaikutukseen eri-ikäisten ja eri taustaisten asiakkaiden/ potilaiden sekä heidän läheistensä kanssa.​

Osaat kohdata haavoittuvia ja eri kulttuureista tulevia asiakasryhmiä yksilöllisesti.​

Osaat työskennellä monialaisissa työryhmissä ja toimintaympäristöissä.​

Osaat toteuttaa palveluohjausta tiedottaen erilaisista sosiaali- ja terveydenhuollon palveluista ja ohjata asiakasta niitä koskevien valintojen tekemisessä.​

Ymmärrät digitalisaation tuomat muutostarpeet sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuvissa toimintaympäristöissä.

Assessment criteria, approved/failed

Ammattitaitoa edistävä harjoittelu arvioidaan asteikolla Hyväksytty (H) - Hylätty (0)

Hyväksytty:

Kykenet ammatilliseen ja hoidolliseen vuorovaikutukseen eri-ikäisten ja eri taustaisten asiakkaiden/ potilaiden sekä heidän läheistensä kanssa.
Osaat kohdata haavoittuvia ja eri kulttuureista tulevia asiakasryhmiä yksilöllisesti.
Osaat työskennellä monialaisissa työryhmissä ja toimintaympäristöissä.
Osaat toteuttaa palveluohjausta tiedottaen erilaisista sosiaali- ja terveydenhuollon palveluista ja ohjata asiakasta niitä koskevien valintojen tekemisessä.
Ymmärrät digitalisaation tuomat muutostarpeet sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuvissa toimintaympäristöissä.

Hylätty:

Et kykene ammatilliseen ja hoidolliseen vuorovaikutukseen eri-ikäisten ja eri taustaisten asiakkaiden/ potilaiden sekä heidän läheistensä kanssa.
Et osaa kohdata haavoittuvia ja eri kulttuureista tulevia asiakasryhmiä yksilöllisesti.
Et osaa työskennellä monialaisissa työryhmissä ja toimintaympäristöissä.
Et osaa toteuttaa palveluohjausta tiedottaen erilaisista sosiaali- ja terveydenhuollon palveluista ja ohjata asiakasta niitä koskevien valintojen tekemisessä.
Et ymmärrä digitalisaation tuomia muutostarpeita sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuvissa toimintaympäristöissä.

Go back to top of page