Siirry suoraan sisältöön

Brändin rakentaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: T31L103OJ-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.10.2023 - 31.12.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
22.01.2024 - 10.03.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus, liiketalous T
Opetuskielet
suomi
Paikat
1 - 40
Koulutus
Liiketalouden koulutus, Tornio
Opettajat
Pilvi Taskinen
Vastuuopettaja
Pilvi Taskinen
Ryhmät
TA31L23K
Tradenomikoulutus, liiketalous (monimuoto-opinnot), Tornio, kevät 2023
Opintojakso
T31L103OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää brändin merkityksen liiketoiminnassa. Osaa käyttää brändin rakentamiseen ja johtamiseen liittyviä periaatteita ja menetelmiä sekä osaa soveltaa niitä käytännön liiketoiminnan tilanteissa. Tunnistaa brändin keskeiset visuaaliset elementit.

Suoritustavat

Monimuoto-opetus

Sisältö

* brändiin liittyvät keskeiset teoriat ja mallit
* brändi-imago ja imagon mittaamiseen liittyvät periaatteet

Aika ja paikka

Zoom

Oppimateriaalit

Päivittyy myöhemmin.


Opetusmenetelmät

Online-opetus, yksilö- ja ryhmätyötä, suullista, kirjallista, visuaalista ja auditiivista materiaalia hyödyntäen.

Kansainvälisyys

?Kartik Talwar ETHGlo

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op on 135 h opiskelijan työtä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Ymmärrät karkealla tasolla brändin merkityksen liiketoiminnassa. Tunnistat joiltakin osin brändin muodostumiseen vaikuttavat tekijät ja siihen liittyvät käsitteet. Osaat analysoida ja suunnitella brändi-identiteettiä ja brändi-imagoa joiltain osin. Ymmärrät brändin strategisen merkityksen markkinointiviestinnän näkökulmasta joiltakin osin. Osaat rakentaa ja kehittää yritysbrändiä joiltain osin. Tunnet brändin visuaalisen ilmeen keskeiset elementit. Hän tuntee brändi-imagon mittaamisen periaatteet. Kannat vastuuta projektin tehtävistä osana opiskelijatiimiä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärrät brändin merkityksen liiketoiminnassa. Tunnet brändin muodostumiseen vaikuttavat tekijät ja siihen liittyvät käsitteet. Ymmärrät brändin strategisen merkityksen markkinointiviestinnän näkökulmasta. Osaat analysoida ja suunnitella brändi-imagoa sekä brändistrategiaa. Osaat laatia brändin visuaalisen ilmeen keskeiset elementit. Osaat hyvin brändi-imagon mittaamisen periaatteet sekä osaat rakentaa ja kehittää yritysbrändiä. Kannat vastuun omista tehtävistään projektissa, otat vastuuta projektin onnistumisesta kokonaisuutena sekä jaat osaamistaan tiimissä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Ymmärrät erinomaisesti brändin merkityksen liiketoiminnassa sekä ymmärrät erittäin hyvin brändin muodostumiseen vaikuttavat tekijät ja siihen liittyvät käsitteet. Ymmärrät brändin strategisen merkityksen markkinointiviestinnän näkökulmasta erittäin hyvin. Osaat analysoida ja suunnitella brändi-imagoa sekä brändistrategiaa erinomaisesti. Osaat laatia erinomaisesti brändin visuaalisen ilmeen keskeiset elementit. Osaat erinomaisesti brändi-imagon mittaamisen periaatteet. Osaat rakentaa ja kehittää yritysbrändiä erinomaisesti. Kannat vastuun omista tehtävistään projektissa kiitettävästi, otat oma-aloitteisesti vastuuta projektin onnistumisesta kokonaisuutena sekä jakaa osaamistaan tiimissä.

Lisätiedot

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää brändin merkityksen liiketoiminnassa. Osaa käyttää brändin rakentamiseen ja johtamiseen liittyviä periaatteita ja menetelmiä sekä osaa soveltaa niitä käytännön liiketoiminnan tilanteissa. Tunnistaa brändin keskeiset visuaaliset elementit.

Siirry alkuun