International Marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: R301LL98OJ-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.10.2023 - 31.12.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
05.02.2024 - 19.04.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus, liiketalous R
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 40
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus, Rovaniemi
- Opettajat
- Tuija Kuisma
- Anne Tolvanen
- Vastuuopettaja
- Anne Tolvanen
- Ryhmät
-
R31L22SATradenomikoulutus, liiketalous (päiväopinnot), Rovaniemi, syksyt 2022
- Opintojakso
- R301LL98OJ
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Ymmärrät markkinoinnin kansainvälisen toimintaympäristön ja osaat toimia siinä. Osaat tehdä muuttaa markkinointistrategioita kansainvälisille kohderyhmille. Ymmärrät eri kulttuurien ja kansainvälisten verkostojen merkityksen markkinoinnin näkökulmasta ja osaat johtaa kansainvälisiä markkinointiprojekteja. Ymmärrät vastuullisen globaalin kuluttajan näkökulman ja kuinka se vaikuttaa tulevaisuuden markkinointiin.
Kompetenssit: Kansainvälistymisosaaminen, liiketoimintaosaaminen, markkinointiosaaminen, vuorovaikutus- ja viestintäosaaminen
Sisältö
- Kansainvälisten markkinoiden ymmärrys ja analysointi
- Kansainvälisen markkinoinnin suunnittelu
- Verkosto-osaaminen/johtaminen
- Kulttuuriosaaminen
- Globaali kuluttaja
Toteutetaan yhteistyössä International Business ryhmän kanssa.
Oppimateriaalit
Material is provided during the study unit implementation and can be found in Moodle. • Moodle –materials • On-line tutorials
Opetusmenetelmät
Learning process is organized through individual working, project work, problem- solving processes and group tutoring. It includes group and individual assignments, lectures and knowledge acquisition activities.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Kansainvälinen markkinointi: Osaat markkinoinnin perusteet kansainvälisessä toimintaympäristössä. Ymmärrät kansainvälisten markkinoiden mahdollisuuksia ja haasteita.
Verkosto- ja kulttuuriosaaminen: Ymmärrät verkostojen roolin kansainvälisessä markkinoinnissa. Ymmärrät erilaisten kulttuurien ja toimintatapojen vaikutukset markkinoinnin kentällä. Ymmärrät globaalin kuluttajan näkökulman.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Kansainvälinen markkinointi: Osaat monipuolisia markkinoinnin keinoja kansainvälisessä toimintaympäristössä ja osaat analysoida kansainvälisten markkinoiden mahdollisuuksia ja haasteita.
Verkosto- ja kulttuuriosaaminen: Osaat toimia kansainvälisissä markkinoinnin verkostoissa. Osaat analysoida ja toteuttaa markkinointia erilaisten kulttuurien ja toimintatapojen kentällä. Osaat analysoida globaalin kuluttajan näkökulman ja hyödyntää sitä markkinoinnissa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kansainvälinen markkinointi: Osaat erinomaisesti markkinoinnin keinot kansainvälisessä toimintaympäristössä. Osaat analysoida ja hyödyntää kansainvälisten markkinoiden mahdollisuuksia ja haasteita.
Verkosto- ja kulttuuriosaaminen: Osaat toimia aktiivisesti kansainvälisissä markkinoinnin verkostoissa. Osaat toteuttaa ja arvioida tuloksellista markkinointia erilaisten kulttuurien ja toimintatapojen kentällä. Osaat hyödyntää tuloksellisesti globaalin kuluttajan näkökulman markkinoinnissa.
Esitietovaatimukset
NULL