Siirry suoraan sisältöön

Maine ja verkostoituva palvelutalous (5op)

Toteutuksen tunnus: YAMK145-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
13.03.2023 - 09.04.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
03.10.2023 - 03.12.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Opetuskielet
suomi
Paikat
15 - 40
Opintojakso
YAMK145

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteet palvelutalouden verkostoissa. Opiskelija osaa käyttää mainetta tukevia markkinointiviestintätyökaluja. Opiskelija tunnistaa kestävän kehityksen eri elementit (Agenda 2030) verkostojen johtamisessa.

Opintojaksolla painottuvat kompetenssit: ennakoiva kehittäminen, eettisyys, kansainvälisyys ja monikulttuurisuus

Sisältö

- Maine ja luottamus (henkilökohtaiset suhteet ja verkostot)
- Maine, markkinointi ja viestintä
- Maine ja kestävän kehityksen tavoitteet (Agenda 2030)
- Verkostojohtaminen
- Johtamiskulttuuri, tulevaisuuteen suuntautuminen, vastuullisuus

Aika ja paikka

Opetus verkossa:
3.10. klo 17-20
10.10. klo 17-20
24.10. klo 17-20
7.11. klo 17-20

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

1-2: Opiskelija
- osaa käyttää mainetta tukevia markkinointiviestintätyökaluja verkostojen johtamisessa.
- tunnistaa maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteitä palvelutalouden verkostojen johtamistyössä.
- tunnistaa vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

3-4: Opiskelija
- osaa tunnistaa ja hyödyntää vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa.
- osaa käyttää soveltaen erilaisia markkinointiviestintätyökaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa.
- osaa perustellen soveltaa ja hyödyntää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

5: Opiskelija
- osaa itsenäisesti ja luovasti analysoida, soveltaa ja kehittää vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa.
- osaa soveltaa luovasti ja itsenäisesti käyttää erilaisia markkinointiviestintätyökaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa.
- löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja.

Siirry alkuun