Maine ja verkostoituva palvelutalous (5op)
Toteutuksen tunnus: R301YH16OJ-19008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 02.07.2023 - 31.07.2023
 - Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
 
- Ajoitus
 - 01.08.2023 - 31.12.2023
 - Toteutus on päättynyt.
 
- Opintopistemäärä
 - 5 op
 
- Toteutustapa
 - Lähiopetus
 
- Opetuskielet
 - suomi
 
- Paikat
 - 15 - 40
 
- Koulutus
 - Digiajan palvelujohtaminen (R301YH)
 
- Opintojakso
 - R301YH16OJ
 
Arviointiasteikko
H-5
                    
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteet palvelutalouden verkostoissa. Opiskelija osaa käyttää mainetta tukevia markkinointiviestintätyökaluja. Opiskelija tunnistaa vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa.
                    
Sisältö
- maine ja luottamus (henkilökohtaiset suhteet ja verkostot)
 - verkostojohtaminen
 - johtamiskulttuuri, tulevaisuuteen suuntautuminen, vastuullisuus
 - maine, markkinointi ja viestintä
 - maine ja yhteiskuntavastuu
                    
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija
 - osaa ottaa huomioon vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa
 - osaa käyttää soveltaen mainetta tukevia markkinointivies-tintätyökaluja verkostojen johtamisessa
 - osaa soveltaa maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteitä palvelutalouden verkostojen johtamistyössä
                    
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä H3-H4
Opiskelija
 - osaa analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
 - osaa käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
 - osaa perustellen soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja
                    
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen K5
Opiskelija
 - Osaa itsenäisesti ja luovasti analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
 - osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
 - löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja
                    
Esitietovaatimukset
NULL