Maine ja verkostoituva palvelutalous (5 op)
Toteutuksen tunnus: R301YH16OJ-19008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.07.2023 - 31.07.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2023 - 31.12.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Ylempi AMK-koulutus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 15 - 40
- Koulutus
- Digiajan palvelujohtaminen (R301YH)
- Opintojakso
- R301YH16OJ
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteet palvelutalouden verkostoissa. Opiskelija osaa käyttää mainetta tukevia markkinointiviestintätyökaluja. Opiskelija tunnistaa vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa.
Sisältö
- maine ja luottamus (henkilökohtaiset suhteet ja verkostot)
- verkostojohtaminen
- johtamiskulttuuri, tulevaisuuteen suuntautuminen, vastuullisuus
- maine, markkinointi ja viestintä
- maine ja yhteiskuntavastuu
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija
- osaa ottaa huomioon vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa
- osaa käyttää soveltaen mainetta tukevia markkinointivies-tintätyökaluja verkostojen johtamisessa
- osaa soveltaa maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteitä palvelutalouden verkostojen johtamistyössä
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä H3-H4
Opiskelija
- osaa analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
- osaa käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
- osaa perustellen soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen K5
Opiskelija
- Osaa itsenäisesti ja luovasti analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
- osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
- löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja
Esitietovaatimukset
NULL