Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi- ja verkkoviestintä (10op)

Toteutuksen tunnus: RM301LL302-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.01.2022 - 29.03.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
23.03.2022 - 29.05.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 25
Koulutus
Liiketalouden koulutus, Rovaniemi
Opettajat
Kaisa Lammi
Nelly Korteniemi
Vastuuopettaja
Nelly Korteniemi
Opintojakso
RM301LL302

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän osa-alueet ja niiden käyttömahdollisuudet.

Opiskelija osaa suunnitella yrityksen monikanavaista markkinointi- ja verkkoviestintää ja tuntee perustyökalut. Hän oppii valitsemaan tilanteeseen soveltuvat viestintätavat.

Opiskelija ymmärtää internetin merkityksen markkinointiviestinnässä, osaa hyödyntää sitä ja arvioida sen vaikuttavuutta asiakaskokemukseen.

Hän tietää www-sivujen, business-grafiikan ja sosiaalisen median hyödyntämisen perusteet ja pystyy hyödyntämään niitä suunnitteluvaiheessa.

Sisältö

Markkinointiviestintä ja sen osa-alueet
Monikanavaisen markkinointi- ja verkkoviestinnän suunnittelu
Markkinointi- ja verkkoviestintä ja asiakaskokemus
Verkkoviestinnän työkalut

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

1 Opiskelija pystyy luettelemaan asioita markkinointiviestinnästä ja sen osa-alueista. Hänen monikanavainen markkinointi- ja viestintäsuunnitelma on aloittelijan tasolla ja se ei ole toteutuskelpoinen. Opiskelija listaa asioita markkinointi- ja verkkoviestinnästä sekä asiakaskokemuksesta. Hän tietää jotain verkkoviestinnän työkaluista.

2 Opiskelija ymmärtää markkinointiviestintää ja sen osa-alueita. Hänen monikanavainen markkinointi- ja viestintäsuunnitelma on aloittelijan tasolla ja sitä ei voi toteuttaa ilman korjauksia. Opiskelija tietää asioita markkinointi- ja verkkoviestinnästä sekä asiakaskokemuksesta. Hän tietää verkkoviestinnän perustyökalut.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

3 Opiskelija osaa markkinointiviestintää ja sen osa-alueita ja hän pystyy esittämään esimerkkejä olemassa olevista toteutuksista. Hänen monikanavainen markkinointi- ja viestintäsuunnitelma on perustasolla ja sen voisi toteuttaa käytännössä. Opiskelija tietää asioita markkinointi- ja verkkoviestinnästä sekä asiakaskokemuksesta ja osaa kertoa niiden suhteesta. Hän osoittaa osaavansa verkkoviestinnän perustyökalujen käyttöä.

4 Opiskelija osaa markkinointiviestintää ja sen osa-alueita ja hän pystyy analysoimaan toteutuksia. Hänen monikanavainen markkinointi- ja viestintäsuunnitelma on hyvä ja perusteltu sekä sen voisi toteuttaa käytännössä. Opiskelija analysoi markkinointi- ja verkkoviestinnän suhdetta asiakaskokemukseen. Hän osoittaa osaavansa käyttää verkkoviestinnän työkaluja.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

5 Opiskelija osaa markkinointiviestintää ja sen osa-alueita ja hän pystyy analysoimaan kriittisesti toteutuksia. Hänen monikanavainen markkinointi- ja viestintäsuunnitelma on erinomainen ja hän on tehnyt perusteltuja valintoja. Suunnitelman voi toteuttaa käytännössä. Opiskelija analysoi markkinointi- ja verkkoviestinnän suhdetta asiakaskokemukseen ja pystyy erottelemaan vaikuttavia toimenpiteitä. Hän osoittaa osaavansa käyttää verkkoviestinnän työkaluja.

Siirry alkuun