Siirry suoraan sisältöön

Taidon oppiminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: VR705LL1OJ-18006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

05.11.2021 - 04.01.2022

Ajoitus

10.01.2022 - 30.11.2022

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus (op)

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liikunnanohjaajakoulutus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 80

Tutkinto-ohjelma

  • Liikunnan ja vapaa-ajan koulutus

Opettaja

  • Arno Heikkala

Vastuuhenkilö

Arno Heikkala

Tavoitteet

Sovellattaidon oppimisen teoriaa luomalla oman erityisosaamisesi/kiinnostuskohteesi alueella kokonaisvaltaisen taitoanalyysin. Luot analyysiin ja tutkimustietoon perustuvan pedagogisen mallin omalla erityisalueellasi taidon oppimiseksi. 

Sisältö

Tieto puuttuu

Aika ja paikka

Opintojakson suorituksia arvioidaan neljässä osassa. Opiskelija voi valita tehtävien palautuspäivämäärän seuraavien tehtävien palautustakarajojen mukaan:

1. Arviointikerta | Palautuspäivämäärä: 31.3. klo 23:59
2. Arviointikerta | Palautuspäivämäärä: 31.5. klo 23:59
3. Arviointikerta | Palautuspäivämäärä: 31.8. klo 23:59
4. Arviointikerta | Palautuspäivämäärä: 19.11. klo 23:59

Arvosanan ja opintojakson suorituksen opiskelija saa kuukauden kuluessa edellä mainittujen palautuspäivämäärien jälkeen.

Opetusmenetelmät

Opintojakso tehdään verkossa, pääosin itseohjautuvasti eri tehtäviä ja suorituksia tehden. Voit suorittaa opintojakson omassa aikatulussa huomioiden annetut arviointipäivät.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hylätty
Tunnistat taidon oppimisen ja opettamisen teoriat, mutta niiden esittäminen, jäsentely ja tulkinta ovat puutteellista tai perusteetonta.
Osaat luoda taitoanalyysin ja oman pedagogisen taidon opettamisen mallin, mutta sen perusteet ja soveltaminen oppimiseen ovat puutteelliset.

Hyväksytty
Osaat itsenäisesti esittää ja tulkita perustellen taidon oppimisen ja opettamisen teoriat.
Osaat luoda erikoistumisalueellesi kokonaisvaltaisen taitoanalyysin ja tutkimustietoon perustuvan monipuolisen ja soveltuvan taidon oppimisen pedagogisen mallin.