Siirry suoraan sisältöön

Peliohjelmointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: T400BA36-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

14.03.2022 - 22.08.2022

Ajoitus

29.08.2022 - 18.09.2022

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus (op)

3 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus, tietojenkäsittely

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

10 - 40

Opettaja

  • Ani Ruusila

Vastuuhenkilö

Ani Ruusila

Opiskelijaryhmät

  • T42T20S
    Tradenomikoulutus, tietojenkäsittely (päivätoteutus), Tornio, syksy 2020

Tavoitteet

Opiskelija osaa ohjelmoida yleisesti käytetyn pelimoottorin avulla esimerkiksi mobiilipelin.

Sisältö

Opintojaksolla syvennät Peliohjelmoinnin perusteet opintojakson osaamista. Kertaat aikaisemmin oppimaasi, ja syvennät osaamistasi peliohjelmoinnista.  

Aika ja paikka

Toteutus monimuoto-opintoina Zoomissa ja Moodle-työtilassa 29.8. - 18.9.2022.

Oppimateriaalit

Sähköinen opiskelumateriaali, joka löytyy toteutuksen Moodle-työtilasta

Opetusmenetelmät

Zoom-istunnot, päivisin klo 9.00 - 12.45 ja 13.00 - 16.30. Tarkemmat ajankohdat ks. lukujärjestys.
Itsenäinen työskentely

Sisällön jaksotus

Tarkempi sisällön jaksotus löytyy Moodle-työtilasta.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Arvioinnin kohde: Ohjelmointiosaaminen: peliohjelmointi

Tyydyttävä
Osaat suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisen pelin, mutta tarvitset runsaasti apua.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä
Osaat suunnitella ja toteuttaa toimivan pelin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä
Osaat suunnitella ja toteuttaa monipuolisen pelin itsenäisesti.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Toteutuksen arviointisuunnitelma löytyy Moodle-työtilasta.