Peliohjelmointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: T400BA36-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
14.03.2022 - 22.08.2022
Ajoitus
29.08.2022 - 18.09.2022
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus (op)
3 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus, tietojenkäsittely
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 40
Opettaja
- Ani Ruusila
Vastuuhenkilö
Ani Ruusila
Opiskelijaryhmät
-
T42T20STradenomikoulutus, tietojenkäsittely (päivätoteutus), Tornio, syksy 2020
Tavoitteet
Opiskelija osaa ohjelmoida yleisesti käytetyn pelimoottorin avulla esimerkiksi mobiilipelin.
Sisältö
Opintojaksolla syvennät Peliohjelmoinnin perusteet opintojakson osaamista. Kertaat aikaisemmin oppimaasi, ja syvennät osaamistasi peliohjelmoinnista.
Aika ja paikka
Toteutus monimuoto-opintoina Zoomissa ja Moodle-työtilassa 29.8. - 18.9.2022.
Oppimateriaalit
Sähköinen opiskelumateriaali, joka löytyy toteutuksen Moodle-työtilasta
Opetusmenetelmät
Zoom-istunnot, päivisin klo 9.00 - 12.45 ja 13.00 - 16.30. Tarkemmat ajankohdat ks. lukujärjestys.
Itsenäinen työskentely
Sisällön jaksotus
Tarkempi sisällön jaksotus löytyy Moodle-työtilasta.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Arvioinnin kohde: Ohjelmointiosaaminen: peliohjelmointi
Tyydyttävä
Osaat suunnitella ja toteuttaa yksinkertaisen pelin, mutta tarvitset runsaasti apua.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä
Osaat suunnitella ja toteuttaa toimivan pelin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä
Osaat suunnitella ja toteuttaa monipuolisen pelin itsenäisesti.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Toteutuksen arviointisuunnitelma löytyy Moodle-työtilasta.