Skip to main content

Leading in Digitalized Service Business (5 cr)

Code: R301YH11OJ-19004

General information


Enrollment
19.03.2021 - 12.09.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
15.09.2021 - 30.11.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
4 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Master's Degree Programmes
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 45
Degree programmes
Degree Programme in Service Management in Digital Era
Teachers
Kaisa Kukkonen
Teacher in charge
Kaisa Kukkonen
Groups
R31YH21S
Digiajan palvelujohtaminen, syksy 2021
Course
R301YH11OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Virtuaaliluennot:
29.9.2021 klo 17 - 21 (*)
2.11.2021 klo 17 - 21 (*)
(*) klo-ajat voivat tarkentua myöhemmin.

Materials

Kansainväliset journalartikkelit, aiheeseen liittyvä ajankohtainen kirjallisuus, esim.
Lusch, R. L. & Vargo. S. L. 2014. Service-dominant logic . Cambridge University Press.

Teaching methods

Johdantoluento verkkoympäristössä ja opintojakson käynnistys opintojaksoon kuuluvien ryhmätuotosten esittely.
Ryhmätyö ja tutorointi verkossa.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä H3-H4
Opiskelija
- Osaa analysoida, arvioida ja edistää digitaalista palveluliiketoimintaa huomioiden asiakastarpeiden tunnistamisen ja strategisen johtamisen merkityksen digitalisoituneissa ympäristöissä
- Osaa itsenäisesti ja yhteistyössä muiden kanssa edistää digitalisoituneen liiketoimintaympäristön palvelukulttuurin rakentamista.
- Kykenee kehittämään monipuolisesti digitalisoitunutta palveluliiketoiminta-mallia ja sen edellytyksiä.

Assessment criteria, excellent (5)

Erinomainen K5
Opiskelija
- Osaa itsenäisesti ja luovasti analysoida, arvioida, johtaa ja kehittää digitaalista palveluliiketoimintaa huomioiden asiakastarpeiden tunnistamisen ja strategisen johtamisen merkityksen digitalisoituneissa ympäristöissä
- Osaa johtaa itsenäisesti, luovasti ja yhteistyössä muiden kanssa digitalisoituneen liiketoimintaympäristön palvelukulttuurin rakentamista.
- Kykenee itsenäisesti, luovasti ja monipuolisesti johtamaan digitalisoituneen palveluliiketoiminta-mallin kehittämistä ja sen edellytysten toteutumista.

Qualifications

NULL

Go back to top of page