Skip to main content

Personal Branding on Social Media (5cr)

Code: R801MBOJ-18004

General information


Enrollment
02.03.2021 - 17.05.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
24.05.2021 - 24.07.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Teaching languages
Finnish
Teachers
Kati Koivunen
Teacher in charge
Kati Koivunen
Course
R801MBOJ

Evaluation scale

H-5

Objective

..

Content

Tieto puuttuu

Materials

Koivunen, K. 2018 Blogi www.katikoivu.com
Kortesuo,2011.K.Tee itsestäsi brändi. Asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa.Bookwell.
Pönkä, H.2014.Sosiaalisen median käsikirja.Docendo.
Toikkanen,M.& Kananen, N. 2014.Blogby the Book. Blogiopas. Tammi.
Tolvanen, V., Laine, T. & Kurvinen, J. Henkilöbrändäys. 2017. AlmaTalent.

Teaching methods

Kurssi on verkkokurssi. Kurssi toteutetaan virtuaalisesti Moodlessa ja Someta Duuniin MOOC-oppimisympäristöissä sekä sosiaalisessa mediassa. Opintojaksolla ei ole kontaktiopetusta.
Kurssi rakentuu itsenäisesti suoritettavista oppimistehtävistä sekä reflektoivasta itsearviointitehtävästä.
Opintojaksolla jokainen opiskelija tekee oman profiilin SometaDuuniin-opintoihin www.sometaduuniin.fi/opinnot/-sivustolla. Kirjautumiseen tarvitaan sähköpostiosoite ja salasana.
HUOM!
Sosiaalisen median kanavat ovat keskeisessä roolissa kurssilla. Näiden työkalujen käyttäminen vaatii useimmiten kirjautumisen/profiilin luonnin eri alustoille/palveluihin. On tärkeätä, että kurssin opiskelijat suhtautuvat sosiaalisen median kanaviin liittymiseen avoimesti. Kurssia voi olla vaikeata suorittaa ilman rekisteröitymistä some-palveluihin.

Further information

Opinnoissa opit
Määrittämään omat vahvuudet ja osaamisen sekä muodostamaan niistä pohjan omalle uralle.
Käyttämään strategisen markkinoinnin ja henkilöbrändäyksen tekniikoita oman ammatillisen imagon luomiseen, kehittämiseen ja markkinointiin.
Luomaan verkostoja ja etsimään piilotyöpaikkoja. Kehittämään digitaalisia urataitoja ja erityisesti hyödyntämään sosiaalista mediaa työnhaun ja rekrytoitumisen tukena.

Go back to top of page